(ویدئو) متن و حاشیه دعوای احتمالی محسن چاوشی و تلویزیون

(ویدئو) متن و حاشیه دعوای احتمالی محسن چاوشی و تلویزیون

گرچه محسن چاوشی هنوز به این اقدام تلویزیون و مجریان شبکه یک واکنشی نشان نداده است، اما گروهی از کاربران و رسانه‌های داخلی به این مسئله پرداخته و واکنش‌های متفاوتی نشان داده اند. رسانه‌ها از این اقدام به عنوان گاف یاد کرده اند.

کد خبر : ۱۱۴۰۲۲
بازدید : ۱۳۶۱

فرادید | هفته گذشته بود که محسن چاوشی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که تلویزیون حق پخش آثارش را به هر شکلی ندارد. اما برخی مجریان تلویزیون بدون توجه به این اخطار، در برنامه‌ای زنده آهنگ امیر بی گزند او را هم خوانی کردند.

به گزارش فرادید، ماجرا از این قرار است که سامان گوران و احمدرضا موسوی دو مجری تلویزیون، برنامه‌ای زنده و به صورت روزانه در حمایت از تیم ملی دارند. در همین رابطه آن‌ها روی آنتن زنده شبکه یک، آهنگ امیر بی گزند را خواندند تا بار دیگر بدون اجازه اثر مشهور محسن چاوشی مورد استفاده قرار بگیرد.

گرچه محسن چاوشی هنوز به این اقدام تلویزیون و مجریان شبکه یک واکنشی نشان نداده است، اما گروهی از کاربران و رسانه‌های داخلی به این مسئله پرداخته و واکنش‌های متفاوتی نشان داده اند.

رسانه‌ها از این اقدام به عنوان گاف یاد کرده اند. اما بخشی از کاربران معتقدند که تلویزیون به اخطار محسن چاوشی بی توجهی کرده و او می‌تواند از رسانه ملی شکایت کند.

از طرفی برخی کاربران هم گفته اند که شعر این اثر مربوط به مولانا است که حق کپی رایت آن در اختیار محسن چاوشی نیست. اما آن‌ها نگفته اند که آیا ملودی این اثر کپی رایت دارد یا خیر.

۳
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید