(عکس) اکرم خدابنده، کاپیتان تیم ملی تکواندو کیست؟

(عکس) اکرم خدابنده، کاپیتان تیم ملی تکواندو کیست؟

اکرم خدابنده پس از پایان مسابقات جهانی مکزیک در مورد خداحافظی از تیم ملی تکواندو گفته که به حرمت قلب‌های غمگین مردم خداحافظی از تیم کناره گیری کرده است.

کد خبر : ۱۱۴۰۷۰
بازدید : ۹۹۶۶

فرادید | اکرم خدابنده، کاپیتان تیم ملی تکواندو بانوان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از تیم ملی خداحافظی کرده است. خبری که در طول ۲۴ ساعت گذشته به ترند برتر جستجوی فارسی زبانان بدل شده است. خدابنده پس از پایان مسابقات جهانی مکزیک گفته که به حرمت قلب‌های غمگین مردم خداحافظی از تیم کناره گیری کرده است.

به گزارش فرادید، اکرم خدابنده که اکنون ۳۱ سال سن دارد، حدود ۱۲ سال است که در تیم ملی تکواندو بانوان عضویت دارد. او در این مدت موفق به کسب سه مدال نقره، سه مدال طلا و یک مدال برنز در مسابقات بین المللی شده است.

(عکس) اکرم خدابنده، کاپیتان تیمی ملی تکواندو کیست؟

از جمله این مدال‌ها می‌توان به نایب قهرمانی دانشجویان آسیا ۲۰۱۱ قزاقستان قهرمانی کشور‌های اسلامی ۲۰۱۳ اندونزی نایب قهرمانی آسیا ۲۰۱۴ ازبکستان نایب قهرمانی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ کره قهرمانی ارتش‌های جهان ۲۰۱۴ تهران قهرمانی المپیک دانشجویان جهان ۲۰۱۵ کره سومی انتخابی المپیک ۲۰۱۶ فیلیپین نایب قهرمانی کشور‌های اسلامی ۲۰۱۷ باکو اشاره کرد.

(عکس) اکرم خدابنده، کاپیتان تیمی ملی تکواندو کیست؟

اکرم خدابنده در پیام خداحافظی خود نوشته است: «بعد از ۱۲ سال عضو تیم ملی تکواندو بودن این‌بار به حرمت قلب‌های غمگین مردمم در این روز‌های سرد و سخت استخوان‌سوز با قلبی پر از درد از تیم ملی ایران خداحافظی می‌کنم و اینگونه می‌نویسم به نام تکواندو و به نام ریاضت‌هایش، سختی‌هایش، سکوهایش، مدال‌هایش، فریاد خاموش خود را بانگ می‌زنم خداحافظ عشق من و با تمام وجود و چشمانی پر از اشک تو را فریاد و خداحافظی می‌کنم و تو را به آغوش بی‌رحم و با رحم سرنوشت می‌سپارم.»

(عکس) اکرم خدابنده، کاپیتان تیمی ملی تکواندو کیست؟

او متولد ۳ مهر ۱۳۷۰ در کرج است و از سال ۱۳۸۷ ورزش تکواندو را آغاز کرد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید