پرواز طلایی سکه

پرواز طلایی سکه

قیمت طلا و سکه امروز در بازار تهران با جهشی جدی مواجه شده است؛ به نحوی که قیمت سکه امامی رکوردهای تاریخی خود را جابجا کرد و قیمت طلا هم همچنان افزایشی است.

کد خبر : ۱۱۴۰۷۹
بازدید : ۹۶۱۸

امروز در بازار طلا، هر گرم طلای 18 عیار یک میلیون و 530 هزار تومان قیمت خورد که نسبت به روز گذشته افزایش چشمگیری نشان می‌دهد. قیمت طلا در آخرین معامله روز گذشته یک میلیون و 503 هزار تومان بوده است. در همین حال قیمت سکه امامی هم رکوردهای تاریخی خود را شکست تا به عدد 16 میلیون و 852 هزار تومان برسد.

قیمت سکه امامی چند روزی است افزایش را تجربه و در مسیر صعودی حرکت می‌کند. این نوع از سکه امروز روی قیمت 16 میلیون و 596 هزار تومان بازگشایی شد. در حال حاضر حباب سکه امامی به یک میلیون و 965 هزار تومان رسیده است. قیمت سکه امامی طی یک ماه گذشته حدود 13 درصد معادل بیش از یک میلیون و 800 هزار تومان رشد را تجربه کرده است.

سکه بهار آزادی هم مانند سکه امامی رشد قیمت را تجربه می‌کند و امروز از مرز 16 میلیون تومان هم عبور کرد. سکه بهار آزادی در حال حاضر با قیمت 16 میلیون و 95 هزار تومان معامله می‌شود. گفتنی است نرخ بازگشایی این نوع سکه در روز جاری 15 میلیون و 799 هزار تومان بوده است. حباب سکه بهار آزادی یک میلیون و 203 هزار تومان است.

نیم‌سکه هم امروز 9 میلیون و 50 هزار تومان قیمت خورده و افزایشی است. حباب نیم‌سکه اکنون یک میلیون و 598 هزار تومان است.

ربع سکه نیز با قیمت 6 میلیون و 50 هزار تومان و حباب دو میلیون و 322 هزار تومانی معامله می‌شود.

سکه گرمی هم امروز سه میلیون و 400 هزار تومان و حباب آن یک میلیون و 563 هزار تومان است.

طی روزهای اخیر بازار طلا و سکه داغ شده است؛ برخی ناظران بازار اظهار می‌کنند همزمان با افزایش سرکوب در بازار ارز، بازار طلا و سکه به مقصد اصلی سرمایه‌های خرد تبدیل شده و با افزایش تقاضا و جهش قیمت روبرو بوده است. بر همین اساس گفته می‌شود در صورتی که دولت بر فشار فنر دلار اصرار کند، در سایه نااطمینانی اقتصادی و رشد مداوم تورم، بازار نقدشونده طلا و سکه همچنان مسیر رشد را خواهد پیمود.

منبع: تجارت نیوز
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید