معمای تست هوش: تنها ۱ درصد می‌توانند کلید گم شده زن را در ۱۱ ثانیه پیدا کنند

معمای تست هوش: تنها ۱ درصد می‌توانند کلید گم شده زن را در ۱۱ ثانیه پیدا کنند

افراد با ضریب هوشی بالا می‌توانند این تست توهم نوری را حل کنند. فقط ۱ درصد از مردم می‌توانند کلید پنهان شده در تصویر را در ۱۱ ثانیه ببینند.

کد خبر : ۱۱۴۰۸۳
بازدید : ۹۸۲۰

فرادید | توهمات نوری بخشی از حوزه روانکاوی هستند، زیرا تا حدودی نحوه درک شما از اطراف را نشان می‌دهند. یکی از این تصاویر هوشمندانه را می‌توانید در این مطلب ببینید که کلید یک خانه گم شده و زن صاحبخانه به دنبال آن است. افراد با ضریب هوشی بالا می‌توانند این تست توهم نوری را حل کنند. فقط ۱ درصد از مردم می‌توانند کلید پنهان شده دراین تصویر را در ۱۱ ثانیه ببینند.

به گزارش فرادید؛ توهمات نوری ذهن شما را فریب می‌دهند و برای به چالش کشیدن قدرت بینایی و مهارت تمرکز کردن طراحی شده اند. با تمرین منظم، می‌توانید به سرعت توانایی‌های لازم برای حل توهمات نوری را کسب کنید و به آن‌ها مسلط شوید.

برای انجام این تست آماده اید؟

.

.

فقط ۱۱ ثانیه فرصت دارید تا کلید گم شده را پیدا کنید.

.

.

یک بار دیگر تصویر را با دقت و تمرکز بیشتری ببینید:

تست هوش توهم نوری
تصویر بالا به عنوان یک پازل تصویری برای کودکان و بزرگسالان به اشتراک گذاشته شده است. توهم نوری این تصویر بینندگان را به چالش می‌کشد تا کلید پنهان شده در تصویر را پیدا کنند. ادعا شده است که تنها ۱ درصد از مردم می‌توانند کلید پنهان را در این تصویر پیدا کنند.

.

.

.

آیا کلید پنهان شده را در ۱۱ ثانیه دیدید؟

.

.

.

عجله کنید.

.

.

.

زمان در حال از دست رفتن است.

.

.

.

اگر تشخیص کلید مخفی برای شما دشوار است، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

قبل از آنکه پاسخ را به شما بگوییم آخرین تلاش خود را بکنید.

.

.

.

مطالعات نشان می‌دهد که هر چه بیشتر مغز خود را با پازل‌های دشوار تمرین دهید، باهوش‌تر خواهید بود. توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغزبه ما می‌دهد. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگو‌ها می‌تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کند.

.

.

.

وقت تمام شد.

.

.

.

پاسخ معمای توهم نوری

اگر به تصویر با دقت نگاه کنید، می‌بینید که کلید در قسمت بالا سمت راست و در لاله چراغ است. کلید به طرز ماهرانه‌ای با رنگ زمینه چراغ استتار شده است:

پاسخ معما

۲
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید