(عکس) جزئیات جدید از افشاگری جنجالی ستاره سابق پرسپولیس درباره دستیار کی روش

(عکس) جزئیات جدید از افشاگری جنجالی ستاره سابق پرسپولیس درباره دستیار کی روش

بازیکن سابق پرسپولیس در این مطلب جنجالی مدعی شده است که مارکار آقاجانیان تنها به این علت که، چون ساکن آمریکا بوده به کادر فنی تیم ملی اضافه شده تا تیم آمریکا را آنالیز کند.

کد خبر : ۱۱۴۳۶۵
بازدید : ۹۷۱۴

محمد نصرتی ستاره سابق تیم ملی فوتبال با انتشار یادداشت جنجال برانگیزی در صفحه شخصی اش درباره دستیار کارلوس کی روش افشاگری کرده است.

شکست تیم ملی فوتبال ایران در مقابل آمریکا و حذف از بازی‌های جام جهانی قطر بازتاب بسیار گسترده‌ای در میان پیشکسوتان فوتبال داشته است. البته این در حالی ست که اغلب بازیکنان سابق تیم ملی با انتشار پیام‌های اعتراضی در شبکه‌های اجتماعی کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی را مقصر اصلی این شکست جلوه داده اند.

در همین خصوص ساعاتی پیش محمد نصرتی مدافع سابق تیم ملی یادداشت عجیبی را درباره مارکار آقاجانیان دستیار کی روش در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرده است.

بازیکن سابق پرسپولیس در این مطلب جنجالی مدعی شده است که مارکار آقاجانیان تنها به این علت که، چون ساکن آمریکا بوده به کادر فنی تیم ملی اضافه شده تا تیم آمریکا را آنالیز کند. گفتنی ست که پیشکسوت سابق فوتبال این روز‌ها با اظهار نظر‌های تند و تیزش درباره کارلوس کی روش یکی از مخالفان حضور او در تیم ملی فوتبال بوده است.

(عکس) افشاگری ستاره سابق تیم ملی درباره دستیار کی روش

منبع: وقت صبح

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید