(تصاویر) این مرد رکورد بلندترین موی تاج خروسی جهان را شکست!

(تصاویر) این مرد رکورد بلندترین موی تاج خروسی جهان را شکست!

جوزف در سال ۲۰۰۷ می‌خواست رکورد بلندترین موی تاج خروسی جهان را بشکند. با این حال، او از تراشیدن کناره‌های موهایش که برای ثبت رکورد لازم بود، می‌ترسید. از آنجایی که او در بیشتر عمرش به داشتن مو‌های بلند شهرت داشت، فکر می‌کرد که این بهترین رکورد برای او خواهد بود.

کد خبر : ۱۱۴۴۳۶
بازدید : ۱۰۶۱۶

فرادید | رکوردداران در نسخه رکورد‌های جهانی گینس ۲۰۲۲ به رکورد‌های جدیدی دست یافتند. امروز می‌خواهیم از رکوردشکنی جوزف گریسامور با مو‌های بلند تاج خروسی اش صحبت کنیم.

به گزارش فرادید؛ جوزف از راپیدز، مینه سوتا (ایالات متحده آمریکا) پس از یک دوره تلاش برای کسب عنوان در کتاب گینس، سال گذشته توانست نام خود را به عنوان دارنده بلندترین موهاکان جهان رسماً در رکورد‌های گینس قرار دارد. این مدل موی بلند با ارتفاع ۱.۰۸ متر (۴۲.۵ اینچ) به راحتی از فاصله دور قابل دیدن است.

بلندترین مدل موی تاج خروسی

جوزف در این باره گفت: «چیزی که من در مورد موهاک به ان علاقه دارم. نادر بودن آن است. اعتراف می‌کنم که واکنش‌های مردم نیز بسیار جالب است.»

جوزف در سال ۲۰۰۷ می‌خواست این رکورد را بشکند. با این حال، او از تراشیدن کناره‌های موهایش که برای ثبت رکورد لازم بود، می‌ترسید. از آنجایی که او در بیشتر عمرش به داشتن مو‌های بلند شهرت داشت، فکر می‌کرد که این بهترین رکورد برای او خواهد بود.

بلندترین مدل موی تاج خروسی
جوزف توانست در طول هفت سال قد موهایش را به چهار فوت برساند! یکی از شگفت‌انگیزترین عناصر مو‌های جوزف این است که به نگهداری زیادی نیاز ندارد. در واقع، او آنقدر از اسپری مو استفاده نمی‌کند که موهایش را در حالت موهاک نگه دارد! در حالت عادی جوزف، موهایش را می‌بافد تا مبادا روی آن‌ها بنشیند.

جوزف در ادامه گفت: «زمانی که برای اولین بار به من اطلاع دادند که رکورددار گینس خواهم شد، در اوج بودم. من افتخار می‌کنم که به لیست رکوردداران بی نظیر اضافه شده‌ام. همسرم از من می‌خواهد که به همین مقدار راضی بمانم، اما من در نظر دارم "پادشاه موهاک" شوم و رکوردشکن در مدل موی موهاک در کل جهان باشم.»

بلندترین مدل موی تاج خروسی

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید