جزئیات جدید از قتل سارق توسط مالخر شیشه‌ای

جزئیات جدید از قتل سارق توسط مالخر شیشه‌ای

درگیری مان بالا گرفت و با میلگرد چند ضربه به مقتول زدم. چند روزی جسد را داخل خانه‌ام نگهداری کردم، اما بوی تعفن جسد باعث شد که تصمیم بگیرم جسد را از خانه به بیرون منتقل کنم.

کد خبر : ۱۱۴۴۶۴
بازدید : ۹۳۷۰

خریدار اموال مسروقه که به اتهام قتل یک سارق سابقه‌دار دستگیر شده بود، به جنایت خود اعتراف کرد.

رسیدگی به این پرونده از ساعت ۱۱ صبح ۳۰ شهریور امسال و با گزارش کشف جسدی در کنار سطل زباله آغاز شد. با حضور بازپرس محمد جواد شفیعی و تیم بررسی صحنه جرم، آن‌ها با جسد مرد جوانی مواجه شدند که داخل کیسه‌های نایلونی و گونی قرار داده شده و بررسی‌ها نشان می‌داد از زمان مرگ ۵ روز می‌گذرد.

گرچه هیچ مدرک هویتی همراه مقتول نبود، اما اثر انگشت او، هویتش را برملا کرد و مشخص شد که مقتول قبلاً به اتهام سرقت بازداشت شده است. از سویی بررسی دوربین‌های مداربسته اطراف سطل زباله معلوم کرد که موتورسواری جسد را در کنار سطل زباله انداخته است.

تصویر متهم موتور سوار به‌دست آمد و همزمان نیز در بررسی‌ها مشخص شد مقتول آخرین بار به خانه مرد مالخری رفته است. وقتی مأموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت برای دستگیری او وارد عمل شدند، مرد جوان به نام شاهین خود را از طبقه سوم به پایین انداخت تا فرار کند، اما به علت مصدومیت روانه بیمارستان شد

در ادامه تحقیقات مدارکی به دست آمد که نشان می‌داد شاهین در این جنایت نقش دارد و مرد جوان پس از بهبودی به قتل اعتراف کرد و گفت: اعتیاد به شیشه دارم و چند سال قبل از طریق یکی از دوستانم با مقتول آشنا شدم. کار من خرید و فروش اموال مسروقه است و مدتی بود که متوجه شدم مقداری از وسایل سرقتی ام کم شده است. به مقتول مشکوک شدم و زمانی که به خانه‌ام آمد سر همین مسأله باهم درگیر شدیم.

درگیری مان بالا گرفت و با میلگرد چند ضربه به مقتول زدم. چند روزی جسد را داخل خانه‌ام نگهداری کردم، اما بوی تعفن جسد باعث شد که تصمیم بگیرم جسد را از خانه به بیرون منتقل کنم. در حالی که متهم به قتل اعتراف کرد، بررسی‌ها برای مشخص شدن جرایم احتمالی او به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران ادامه دارد.

منبع: همشهری آنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید