تست ضریب هوشی: آیا می‌توانید تعداد افراد داخل گالری نقاشی را در ۱۱ ثانیه بشمارید؟

تست ضریب هوشی: آیا می‌توانید تعداد افراد داخل گالری نقاشی را در ۱۱ ثانیه بشمارید؟

تست ضریب هوشی: مأموریت شما در اینجا شمردن افرادی است که داخل گالری هستند.

کد خبر : ۱۱۴۴۹۴
بازدید : ۱۳۸۲۹

فرادید | در این معمای ذهنی، سعی کنید تعداد کل افراد حاضر در گالری نقاشی را بشمارید. فقط افراد با IQ بالا می‌توانند تعداد دقیق افراد را در ۱۱ ثانیه تشخیص دهند!

به گزارش فرادید؛ این بازی فکری را حل کنید تا متوجه شوید قدرت توجه و تمرکزتان در چه حد است؟ بازی‌های فکری معمولاً معما‌هایی هستند که با خلاقیت حل می‌شوند و نه معادله ریاضی. مهم‌تر از همه، بازی‌های فکری ارتباطات بین سلول‌های مغزی را تقویت می‌کنند، سرعت ذهن را بهبود می‌بخشند و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه‌مدت هستند.

پس، حالا وارد عمل شوید و بگویید چند نفر را در گالری نقاشی می‌بینید؟

زمان شما آغاز شد. تصویر را بار دیگر با هم مرور می‌کنیم:


بازی فکری

آیا می‌توانید بگویید چند نفر در گاری هستند؟

.

.

.

زمان زیادی ندارید.

.

.

.

با دقت و تمرکز بالا به تصویر نگاه و تعداد افراد حاضر در گالری را بشمارید.

.

.

.
بازی فکری اساسا یک پازل مغزی است که با استفاده از قدرت استدلال و منطق شما حل می‌شود. بنابراین، با هر آزمایشی مهارت‌های تفکر و تصمیم گیری خود را بهبود خواهید بخشید. مأموریت شما در اینجا شمردن افرادی است که داخل گالری هستند. اما بدترین چیز این است که شما فقط ۱۱ ثانیه فرصت دارید.

وقت تمام شد.

.

.

.

پاسخ بازی فکری

اگر به تصویر با دقت نگاه کنید، می‌توانید تعداد کل افراد داخل گالری نقاشی را شناسایی کنید. اگر فکر می‌کنید که پاسخ ۱۱ نفر است، اشتباه است، زیرا نقاشی و مجسمه افراد زنده نیستند. اگر فکر می‌کنید که پاسخ ۵ نفر است، باز هم در اشتباه هستید، زیرا در اتاق، شخصی پشت نقاشی‌ها پنهان شده است. بنابراین، حالا اگر تعداد افراد را بشمارید، خواهید دید که ۶ نفر در داخل گالری نقاشی هستند.

پاسخ

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید