(تصاویر) این سگ شگفت انگیز، ۶ توپ تنیس را در دهانش نگه می‌دارد!

(تصاویر) این سگ شگفت انگیز، ۶ توپ تنیس را در دهانش نگه می‌دارد!

این سگ با کمک مربی خود ارین، رکورد جدیدی را برای نگه داشتن بیشترین توپ تنیس در دهان یک سگ، با ۶ توپ در کتاب رکورد‌های گینس ثبت کرد.

کد خبر : ۱۱۴۵۲۴
بازدید : ۱۰۱۶۳

فرادید | بیشتر سگ‌ها عاشق بازی کردن هستند، اما ممکن است یکی آن را بیشتر از بقیه دوست داشته باشد. «فینلی» سگ داستان امروز رکورد‌های گینس، با کمک مربی خود ارین، رکورد جدیدی را برای نگه داشتن بیشترین توپ تنیس در دهان یک سگ، با ۶ توپ در کتاب رکورد‌های گینس ثبت کرد.

به گزارش فرادید، فینلی در نیویورک، ایالات متحده آمریکا زندگی می‌کند و زمانی که دو ساله بود می‌توانست چهار توپ تنیس را در دهان خود نگه دارد؛ و اولین بار در سال ۲۰۱۷ توانست شش توپ را با دهان حمل کند.

سگ شگفت انگیز

ارین می‌گوید: «پدرم یک توپ تنیس را به طرفش پرتاب می‌کرد، او آن را می‌گرفت و منتظر می‌ماند تا پدرم توپ دیگری را پرتاب کند. به جای اینکه توپ‌ها را هر بار برگرداند، یکجا هر شش توپ را به پدرم پس می‌داد.»

ارین زمانی که متوجه شد رکورد قبلی ۵ توپ در دهان بوده که «گلدن رتریور» در سال ۲۰۰۳ ثبت کرده بود، از طریق وب سایت گینس برای ثبت رکورد ۶ توپ درخواست داد. فینلی در صفحه اینستاگرام خود نیز فالوور‌های زیادی را به دست آورده و دریافت جایزه خود و ثبت رکوردش را با آن‌ها جشن گرفته است.

سگ شگفت انگیز،
اما به نظر می‌رسد که رکوردشکنی فینلی در همین نقطه به پایان می‌رسد چرا که ارین گفت: «ثبت همین یک رکورد در کتاب گینس برای ما کافی است.»

تولد سگ شگفت انگیز

کیک تولد ۶ سالگی فینلی با تِم رکوردشکنی در گینس

ترجمه: فرادید

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید