(تصاویر) رکورد باورنکردنی مرد ژاپنی با چسباندن قوطی‌ فلزی روی پیشانی

(تصاویر) رکورد باورنکردنی مرد ژاپنی با چسباندن قوطی‌ فلزی روی پیشانی

شونیچی نوشیدنی‌ها‌ی قوطی را از روی سرش در لیوان می‌ریزد. او قوطی‌های نوشیدنی را با استفاده از قدرت مکش هوا روی پیشانی خود نگه می‌دارد و برای نگه داشتن بیشترین قوطی نوشابه رو صورت خود نامش را در کتاب رکورد‌های گینس ثبت کرد.

کد خبر : ۱۱۴۵۳۱
بازدید : ۹۵۷۰

فرادید | وقتی به کسی یک قوطی نوشیدنی می‌دهید، معمولاً نوشیدنی را در لیوان می‌ریزد یا مستقیماً از قوطی می‌نوشد. اما برای شونیچی کانو از ژاپن اینگونه نیست.

به گزارش فرادید؛ شونیچی نوشیدنی‌ها‌ی قوطی را از روی سرش در لیوان می‌ریزد. او قوطی‌های نوشیدنی را با استفاده از قدرت مکش روزنه‌های پوست (پوست چسبناک) روی پیشانی خود نگه می‌دارد و برای نگه داشتن بیشترین قوطی نوشابه رو صورت خود نامش را در کتاب رکورد‌های گینس ثبت کرد.

شونیچی توانایی خود را در دوران راهنمایی کشف کرد. او می‌گوید: «همه فکر می‌کردند من پیشانی بزرگی دارم، بنابراین فکر کردم می‌توانم با آن کاری منحصر به فرد انجام دهم.» شونیچی در ابتدا فقط می‌توانست یک قوطی را به پیشانی خود بچسباند؛ و با تمرین و تمرکز به دنبال نقاط دیگری از صورت خود می‌گشت تا بتواند تعداد قوطی‌ها را افزایش دهد.

مدرک رکورد گینس

در حالی که شونیچی توانست مهارت‌های خود را بهبود بخشد، هرگز به ذهنش خطور نمی‌کرد که می‌تواند با مهارتش یک رکورد جهانی را ثبت کند، تا اینکه ویدیوی «جیمی کیتون» که رکورددار قبلی این عنوان است را نگاه کرد.

شونیچی گفت: «من در اینترنت جستجو می‌کردم تا ببینم آیا شخص دیگری می‌تواند این کار را انجام دهد یا خیر - و این مرد را پیدا کردم که می‌تواند هشت قوطی را روی پیشانی‌اش بچسباند. شکستن رکورد «جیمی کیتون» ماموریت من شد.» در زمان کشف این عنوان از رکورد‌های جهانی گینس، شونیچی تنها می‌توانست سه قوطی را به طور همزمان روی سر خود بچسباند.

مرد ژاپنی قوطی‌های نوشیدنی روی پیشانی می‌چسباند

از آنجایی که حتی یک میلی‌متر اختلاف موقعیت روی نتیجه تأثیر می‌گذارد، شونیچی حدود ۶ ماه تمرین کرد تا رکورد قبلی را بشکند. در همین حال، شونیچی می‌گوید که از طریق رسانه‌های اجتماعی با جیمی رکورددار قبلی در تماس است. به گفته شونیچی، جیمی می‌خواهد با اضافه کردن قوطی‌های بیشتر، عنوان را پس بگیرد. ممکن است یک نبرد شدید راه باشد.

شونیچی امیدوار است که رکورد دیگری را در گینس برای بیشترین تعداد قوطی نوشیدنی که با استفاده از قدرت مکش روزنه‌های پوست روی بدن گذاشته شده است ثبت کند. او در این باره می‌گوید: «چسباندن قوطی روی بدنم دشوارتر از سر است. من نه تنها باید سخت تمرین کنم، بلکه باید تمریناتی را انجام دهم تا بدنم را برای این کار آماده کنم.»

مرد ژاپنی قوطی‌های نوشیدنی را روی پیشانی می‌چسباند

ترجمه: فرادید

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید