(عکس) حمله پر سر و صدای مهرزاد معدنچی به کی روش

(عکس) حمله پر سر و صدای مهرزاد معدنچی به کی روش

حمله جنجالی مهرزاد معدنچی به کی روش در همین راستا مهرزاد معدنچی پیشکسوت تیم پرسپولیس تصویری وایرال شده از کی روش در کاخ سعد آباد را در صفحه شخصی اش منتشر کرده و به انتقاد از او پرداخته است.

کد خبر : ۱۱۴۵۶۵
بازدید : ۹۹۵۳

مهرزاد معدنچی ستاره پیشین تیم پرسپولیس در اظهار نظری تند و تیز در صفحه شخصی اینستاگرام اش به عملکرد کارلوس کی روش اعتراض کرده است. حذف تیم ملی فوتبال از بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و همچنین عملکرد ضعیف کادر فنی حواشی و انتقاد‌های زیادی را ایجاد کرده است.

البته اوج این حواشی زمانی بود که کارلوس کی روش با وجود پایان قرارداد خودش با فدراسیون فوتبال همراه بازیکنان به تهران برگشت. او حتی در یکی از روز‌هایی که در تهران حضور داشت به کاخ سعد آباد رفت و از این مکان تاریخی هم بازدید کرد.

همین موضوع سبب شده که اغلب بازیکنان قدیمی فوتبال و همچنین مربیان ایرانی اظهار نظر‌های تندی را علیه کی روش انجام دهند. حمله جنجالی مهرزاد معدنچی به کی روش در همین راستا مهرزاد معدنچی پیشکسوت تیم پرسپولیس تصویری وایرال شده از کی روش در کاخ سعد آباد را در صفحه شخصی اش منتشر کرده و به انتقاد از او پرداخته است.

این در حالی ست که سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران را به مقصد لیسبون ترک کرده و هیچ اشاره‌ای هم به ماندن یا عدم ماندن در نیمکت تیم ملی نکرده است.

استوری جنجالی مهرزاد معدنچی

منبع: وقت صبح

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید