(ویدئو) واکنش جنجالی رضا رویگری به شایعه مرگ اش!

(ویدئو) واکنش جنجالی رضا رویگری به شایعه مرگ اش!

رضا رویگری دفعه قبل هم که شایعه مرگ اش منتشر شده بود، خطاب به منتشر کنندگان این شایعه گفته بود که او به این زودی قصد رفتن دارد و حلوای ختم این افراد را هم خواهد کرد. رویگری این بار هم همان حرف‌ها را تکرار کرده و جزئیاتی از زندگی شخصی اش در یک ویدیو ارائه کرده است.

کد خبر : ۱۱۴۸۷۸
بازدید : ۹۴۷۲

فرادید | روز‌های گذشته بود که برخی رسانه‌ها و سایت‌های داخلی شایعه مرگ رضا رویگری را منتشر کرده بودند. شایعه‌ای که در طول سال‌های اخیر بار‌ها منتشر شده و هر بار هم رضا رویگری به آن واکنش نشان داده است. اما این بار با توجه بیماری رضا رویگری و از کار افتادگی اش، بیشتر این شایعه دیده شد.

به گزارش فرادید، رضا رویگری دفعه قبل هم که شایعه مرگ اش منتشر شده بود، خطاب به منتشر کنندگان این شایعه گفته بود که او به این زودی قصد رفتن دارد و حلوای ختم این افراد را هم خواهد کرد. رویگری این بار هم همان حرف‌ها را تکرار کرده و جزئیاتی از زندگی شخصی اش در یک ویدیو ارائه کرده است.

او گفته که می‌ترسد یک لیوان آب بخورد و برخی سایت‌ها شایعه‌ای در موردش منتشر کنند. او بعد هم خطاب به منتشر کنندگان خبر فوت اش می‌گوید که آرزو می‌کنم بازدیدتان بالا برود، جوری که دست از سر من بردارید.

رضا رویگری در این ویدیو اشاره می‌کند که همچنان با همسرش زندگی می‌کند، اما هر کدام در خانه‌ای جداگانه روزگار می‌گذارنند و برخی روز‌ها همسرش به او سر می‌زند. او همچنین شایعه جدایی و اختلاف نظر با همسرش را رد کرده است.

۱
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید