(عکس) آیا تغییر جنسیت سحر دولتشاهی صحت دارد؟

(عکس) آیا تغییر جنسیت سحر دولتشاهی صحت دارد؟

رسانه دیگری تصویر سحر دولتشاهی را منتشر کرده و گفته کاربران فضای مجازی این تصویر را دست به دست کرده اند و به خاطر تیپ مردانه‌های مدعی شده اند که او تغییر جنسیت داده است.

کد خبر : ۱۱۴۸۸۱
بازدید : ۲۴۳۸

فرادید | در طول ۲۴ ساعت اخیر برخی رسانه‌های داخلی در اقدامی عجیب و با بازنشر یک تصویر از سحر دولتشاهس مدعی شده اند که او دست به تغییر جنسیت زده است. اما اگر ادعا‌های منبع اصلی این تصویر و خبر را دنبال کنید می‌بینید که واقعیت چیز دیگری است.

به گزارش فرادید، این تصویر که مدت‌ها قبل از سوی سحر دولتشاهی منتشر شده است، حالا از سوی یک سایت داخلی بازنشر یافته و از آن به عنوان تیپ مردانه سحر دولتشاهی یاد کرده است. رسانه دیگری این تصویر را منتشر کرده و گفته کاربران فضای مجازی این تصویر را دست به دست کرده اند و به خاطر تیپ مردانه‌های مدعی شده اند که او تغییر جنسیت داده است.

(عکس) آیا تغییر جنسیت سحر دولتشاهی صحت دارد؟

اما بررسی ما از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نشان داد که هیچ یک از کاربران فضای مجازی چنین ادعایی مطرح نکرده اند و رسانه داخلی در اقدامی غیر حرفه‌ای چنین ادعایی را به کاربران فضای مجازی نسبت داده است.

در حال حاضر هم سحر دولتشاهی به این ادعای عجیب و دروغین واکنشی نشان داده و به نظر می‌رسد که او به این حاشیه تکراری ورود نکند.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید