(ویدئو) جزئیات جدید از حمله دوباره هادی چوپان به هالک ایرانی

(ویدئو) جزئیات جدید از حمله دوباره هادی چوپان به هالک ایرانی

هادی چوپان، به سجاد غریبی هالک ایرانی حمله کرد. او از غریبی خواست تا از اقدامات تحقیر آمیز خود دست بکشد و بیش از این خودش را دستمایه طنز و تمسخر قرار ندهد.

کد خبر : ۱۱۵۰۲۵
بازدید : ۱۷۴۱۱

فرادید | پنج ماه قبل بود که سجاد غریبی مشهور به هالک ایرانی در مقابل جومانوف آلمات باخیتوویچ مشهور به گوریل قزاقستانی قرار گرفت و با ارائه مبارزه‌ای خجالت‌آور شکست سنگینی خورد. باختی که باعث شد حجم عظیمی از کاربران به او حمله کنند و از رفتار فریبکارانه سجاد غریبی انتقاد کنند.

به گزارش فرادید، پس از این شکست، هادی چوپان به عنوان مهم‌ترین ورزشکار حوزه پرورش اندام ایران به سجاد غریبی هالک ایرانی حمله کرد. او از غریبی خواست تا از اقدامات تحقیر آمیز خود دست بکشد و بیش از این خودش را دستمایه طنز و تمسخر قرار ندهد.

او حالا هم که برای حضور در رقابت‌های مستر المپیا آماده می‌کند، طعنه‌ای به شکل تلویحی و بدون اشاره به نام سجر غریبی زده و نوشته است: برای نمایش نیامدم. آمدم تاریخ بسازم.

(ویدئو) جزئیات جدید از حمله دوباره هادی چوپان به هالک ایرانی

گفتنی است که هادی چوپان سه روز دیگر در مسابقات مسترالمپیا حرفه‌ای ۲۰۲۲ شرکت خواهد کرد و بخت خود را برای قهرمانی در این رقابت‌ها و در شهر لاس‌وگاس آمریکا امتحان می‌کند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید