یک خواننده به سربازی رفت؛ ۳۰۰ نیروی پلیس برای حفاظت اش رفتند!

یک خواننده به سربازی رفت؛ ۳۰۰ نیروی پلیس برای حفاظت اش رفتند!

«کیم سوک جین» که با نام هنری «جین» شناخته می‌شود، به عنوان نخستین و بزرگ‌ترین عضو گروه «BTS» دوره ۱۸ ماهه سربازی اجباری را از سه‌شنبه آغاز می‌کند. حدود ۳۰۰ نفر از افراد نظامی، پلیس و آتش‌نشان برای ایجاد امنیت در اطراف پادگان محل خدمت این خواننده که در منطقه یونچئون واقع است، حضور داشتند و ده‌ها نفر از طرفداران این گروه نیز برای خداحافظی با «جین» درحالی در سرما تجمع کردند که هواشناسی کره جنوبی بارش برف را برای امروز پیش‌بینی کرده است.

کد خبر : ۱۱۵۰۹۰
بازدید : ۸۴۰۳

«جین» یکی از اعضای گروه معروف کُره‌ای «بی تی اس» (BTS) خدمت سربازی اجباری کره جنوبی را آغاز می‌کند.

«کیم سوک جین» که با نام هنری «جین» شناخته می‌شود، به عنوان نخستین و بزرگ‌ترین عضو گروه «BTS» دوره ۱۸ ماهه سربازی اجباری را از سه‌شنبه آغاز می‌کند.

حدود ۳۰۰ نفر از افراد نظامی، پلیس و آتش‌نشان برای ایجاد امنیت در اطراف پادگان محل خدمت این خواننده که در منطقه یونچئون واقع است، حضور داشتند و ده‌ها نفر از طرفداران این گروه نیز برای خداحافظی با «جین» درحالی در سرما تجمع کردند که هواشناسی کره جنوبی بارش برف را برای امروز پیش‌بینی کرده است.

گروه «BTS» در ماه اکتبر اعلام کردند برای سربازی اجباری نام‌نویسی خواهند کرد و «جین» نخستین عضو از این گروه خواهد بود که دوره سربازی را آغاز می‌کند. اعضای این گروه قصد دارند پروژه‌های انفرادی را در پیش بگیرند و در سال ۲۰۲۵ پس از اتمام دوره خدمت هر هفت عضو، به همدیگر ملحق شوند.

«جین» که در چهارم دسامبر ۳۰ساله شد، خدمت سربازی را بیش از زمان مجاز به تعویق انداخته بود. این خواننده پس از سپری کردن دوره پنج‌ماهه آموزشی در پادگان به یگانی که هنوز مشخص نیست اعزام خواهد شد.

شرکت «بیگ هیت میوزیک» که مدیریت برنامه‌های «BTS» را برعهده دارد پیش‌تر اعلام کرده بود که مراسم رسمی برای خداحافظی با «جین» برگزار نخواهد شد و با توجه به مسائل امنیتی از طرفداران خواسته بود در اطراف پادگان تجمع نکنند.

مقام‌های کره جنوبی تمامی مردان ۱۸ تا ۲۸ساله که توانایی جسمی لازم داشته باشند را به سپری کردن خدمت سربازی حدودا دوساله ملزم می‌کند؛ البته این قانون مدت‌ها مورد انتقاد بوده است.

در سال ۲۰۱۹ اعلام شد که اعضای این گروه معروف می‌توانند خدمت سربازی را تا سن ۳۰سالگی به تعویق بیاندازند.

منبع: ایسنا

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید