(ویدئو) دفاع باورنکردنی مرغ از جوجه‌هایش در برابر شاه کبرا

(ویدئو) دفاع باورنکردنی مرغ از جوجه‌هایش در برابر شاه کبرا

یک مرغ بدون هیچ ترسی در برابر شاه کبرایی که قصد داشت جوجه هایش را شکار کند ایستاد و سرانجام موفق شد این خزنده وحشتناک را مجبور به عقب نشینی کند.

کد خبر : ۱۱۵۲۲۹
بازدید : ۱۱۲۳۴

فرادید | ویدئویی از دفاع جانانه یک مرغ از جوجه هایش در برار حمله یک شاه مار کبرا میلیون‌ها بار در شبکه‌های اجتماعی دیده شده است. این اتفاق بینش شگفت‌انگیزی از درجه فداکاری مادران برای محافظت از نوزادان خود انجام خواهند داد، به ما می‌دهد. غریزه مادری برای این مرغ به وضوح قدرتمند است، زیرا او تصمیم می‌گیرد شاه مار کبرا را بگیرد!

به گزارش فرادید؛ فیلم به صورت عادی از یک مرغ با جوجه هایش در حیاط پشتی یک خانه شروع می‌شود. اما اگر به سمت راست پایین صفحه دقت کنید، متوجه می‌شوید که چیزی مخفیانه در حال ورود است. از میان سایه‌ها مار بیرون می‌آید. شاید شما متوجه آن نشده باشید، اما مرغ مطمئناً متوجه آن شده است!

او به سمت مار قدم می‌زند تا تأیید کند که شک او درست است و سپس به سراغ جوجه هایش می‌رود. با زدن صدای زنگ هشدار بلند، جوجه‌هایش را به گوشه‌ای می‌برد. سپس به سراغ ماری می‌رود که از حیاط عبور کرده و به او و خانواده اش نزدیک می‌شود.

مار کبرا سر خود را در حالت تهاجمی بالا می‌گیرد و این باعث درگیری مشابهی از سوی مرغ می‌شود. او بال‌هایش را باز می‌کند تا خودش را بزرگ‌تر نشان دهد، با صدای بلند فریاد میزند و می‌جهد. در همین حین جوجه‌ها در گوشه‌ای از حیاط خم می‌شوند.

شاه کبراها معمولاً مار‌های دیگری را می‌خورند، اما اگر غذا کمیاب باشد مطمئناً به خوردن جوجه‌ها متوسل می‌شوند. مار سرش را پایین می‌آورد و در حالی که مرغ دوباره جوجه‌هایش را کنار هم قرار می‌دهد، بی‌حرکت می‌ماند. با این حال، دیری نپایید که شاه کبرا دوباره در حرکت است. همانطور که به جوجه‌ها نزدیک‌تر می‌شود، واکنش دیوانه وار دیگری توسط یک جوجه رخ داد، جوجه کوچک تقریباً زیر پای مادرش قرار می‌گیرد! با حواس پرتی مادر، جوجه‌ها به صورت گروهی به گوشه دیگری از حیاط می‌روند. به نظر می‌رسد وضعیت ناامید کننده‌ای است، زیرا جوجه‌ها در حیاط گیر افتاده اند و مار هیچ نشانه‌ای از تسلیم شدن ندارد. با این حال، مرغ حاضر به تسلیم شدن نیست و به مار حمله می‌کند. لحظاتی بعد مار از دیواری بالا می‌رود و حیاط را ترک می‌کند. شاید به این نتیجه رسیده باشد که این وعده غذایی به سادگی به دست نمی‌آید.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید