(تصاویر) پیکاپ L7 پلاس؛ محصول چینی و جدید دیار خودرو

(تصاویر) پیکاپ L7 پلاس؛ محصول چینی و جدید دیار خودرو

با توجه به قیمت ۸۰۰ تا ۹۸۵ میلیونی رقبای چینی، احتمالا پیکاپ دیار L7 پلاس نیز با ارقام زیر یک میلیارد تومان به بازار عرضه می‌شود. جالب است بدانید که نسخه دستی با پیشرانه دیزلی این پیکاپ در بازار‌های جهانی به قیمت ۱۴ هزار دلار معادل ۵۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

کد خبر : ۱۱۵۳۱۳
بازدید : ۱۰۷۰۲

فرادید | تصاویر منتشر شده از پیکاپ L7 پلاس، نشان می‌دهد که دیار خودرو قصد دارد این محصول شرکت KEYTON چین را در زیر برند خود خود یعنی ایساتیس موتور مونتاژ و عرضه کند. پیکاپ دو دیفرانسیلی که قرار است اوایل سال ۱۴۰۲ وارد بازار خودرو شود. اما هنوز به شکل رسمی مونتاژش از سوی دیار خودرو اعلام نشده است.

به گزارش فرادید، دیار خودرو پیش از این پیکاپ‌هایی همچون Deer، وینگل ۳ و وینگل ۵ را مونتاژ و عرضه کرده است و امیدوار تا با پیکاپ جدیدش سهم بزرگتری از بازار بگیرد. هر چند در طول سال‌های اخیر موفق به شکست رقبای چینی خود در بازار نشده است.

در مورد قیمت این خودرو نیز دیار خودرو هنوز محدوه‌ای اعلام نکرده است، اما با توجه به قیمت ۸۰۰ تا ۹۸۵ میلیونی رقبای چینی، احتمالا پیکاپ دیار L7 پلاس نیز با ارقام زیر یک میلیارد تومان به بازار عرضه می‌شود.

جالب است بدانید که نسخه دستی با پیشرانه دیزلی این پیکاپ در بازار‌های جهانی به قیمت ۱۴ هزار دلار معادل ۵۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

(تصاویر) پیکاپ L7 پلاس؛ محصول جدید دیارخودرو

شرکت چینی KEYTON مدعی است که تاکنون این پیکاپ را به حدود ۲۰ کشور جهان از جمله بولیوی، میانمار، فیلیپین، مصر نیجریه صادر کرده است.

مشخصات فنی پیکاپ دیار L7 پلاس

پیکاپ دیار L7 پلاس به یک پیشرانه ۲.۴ لیتری مجهز است که KEYTON آن را از کمپانی میتسوبیشی دریافت کرده است. موتوری که قادر است قدرتی معادل ۱۵۰ اسب بخار با گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر را تولید کند. قدرت تولیدی نیز از طریق یک جعبه دنده ۶ سرعته دستی به چهار چرخ خودرو منتقل می‌شود.

(تصاویر) پیکاپ L7 پلاس؛ محصول جدید دیارخودرو

همچنین این پیکاپ به چرخ‌های ۲۶۵/۶۵R۱۷ تجهیز شده و زاپاس نیز از نوع رینگ استیل فول سایز است.

البته خودروساز ایرانی قصد دارد در گام بعدی نسخه‌های دیزلی، توربو و جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک را هم در بازار داخلی عرضه کند.

(تصاویر) پیکاپ L7 پلاس؛ محصول جدید دیارخودرو

پیکاپ دیار L7 پلاس از چه امکاناتی برخوردار است؟

طبق اعلام کمپانی چینی KEYTON، پیکاپ دو دیفرانسیل L7 پلاس از امکاناتی همچون سنسور نور، چراغ روشنایی روز، تهویه الکتریکی دستی، تریم داخلی چرم مصنوعی، سیستم کنترل فشار باد تایر‌ها یا TPMS، فرمان کمکی برقی، دوربین عقب، دو کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، نمایشگر لمسی، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، سنسور باران، صندلی برقی راننده گرمکن صندلی‌های جلو، تهویه اتوماتیک، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز پارک برقی، سیستم ترمز کمکی EBA و... بهره می‌برد.

(تصاویر) پیکاپ L7 پلاس؛ محصول جدید دیارخودرو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید