معمای توهم نوری: تنها ۱۰ درصد از مردم می‌توانند خنجر جنگجو را در ۱۵ ثانیه پیدا کنند

معمای توهم نوری: تنها ۱۰ درصد از مردم می‌توانند خنجر جنگجو را در ۱۵ ثانیه پیدا کنند

فقط یک نابغه می‌تواند خنجر جنگجو را در ۱۵ ثانیه تشخیص دهد!

کد خبر : ۱۱۵۳۴۸
بازدید : ۸۲۰۷

فرادید | در این تصویر توهم نوری، یک خنجر وجود دارد که پنهان شده است. اگر بتوانید خنجر را در ۱۵ ثانیه یا کمتر از آن تشخیص دهید، جزو آن ۱۰ درصد خواهید بود. اکنون با انجام این چالش مهارت‌های تمرکز و بینایی خود را محک بزنید. مأموریت امروز شما در این معمای توهم نوری این است که سعی کنید خنجر پنهان شده در تصویر را پیدا کنید.

به گزارش فرادید؛ توهمات نوری ذهن شما را فریب می‌دهند. برای به چالش کشیدن قدرت بینایی و مهارت تمرکز کردن طراحی شده اند. با تمرین منظم، می‌توانید به سرعت توانایی‌های لازم برای حل توهمات نوری را کسب کنید و به آن‌ها مسلط شوید.

چقدر به قدرت بینایی خود اطمینان دارید؟ این چالش را انجام دهید تا پاسخ خود را بیاید. تصویر بار دیگر با توجه بیشتری مرور کنید:

معمای توهم نوری

تصویر بالا یک پازل پیچیده است که به عنوان یک بازی فکری برای آزمایش مغز کودکان و بزرگسالان طراحی شده است. توهمات نوری بخشی از حوزه روانکاوی هستند، زیرا تا حدودی نحوه درک شما از اطراف را نشان می‌دهند.

.

.

.

خنجر را پیداکردید؟

فقط ۱۵ ثانیه فرصت دارید.

.

.

.

زمان رو به اتمام است.

.

.

.

شاید پیدا کردن خنجر خیلی مشکل به نظر برسد، اما اگر به سمت چپ تصویر نگاه کنید، می‌توانید خنجر پنهان را پیدا کنید. تشخیص خنجر بسیار دشوار است، زیرا با رنگ‌های پس زمینه نقاشی ترکیب شده است.

هنوز دنبال خنجر می‌گردید؟

.

.

.

نگران نباشید ما پاسخ را به شما خواهیم گفت.

.

.

.

دیگر زمانی باقی نمانده است.

.

.

.

زمان تمام شد.

.

.

.

پاسخ معمای توهم نوری

پاسخ

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید