داستان تلخ زن مغازه‌داری که النگو‌هایش به قیمت جانش تمام شد

داستان تلخ زن مغازه‌داری که النگو‌هایش به قیمت جانش تمام شد

قاتل در بازجویی‌های اولیه به قتل زن فروشنده اعتراف کرد و انگیزه خود از این جنایت را سرقت طلا‌های مقتول اعلام کرد.

کد خبر : ۱۱۵۴۵۶
بازدید : ۹۳۷۸

ظهر شنبه گذشته مأموران پلیس شهرستان قیرو کارزین در استان فارس در جریان قتل یک زن در سوپرمارکتی در یکی از روستا‌های اطراف شهر قرار گرفتند و راهی محل حادثه شدند.

بررسی‌های اولیه از این حکایت داشت که مقتول زنی ۵۵ساله و صاحب سوپرمارکت بود که خودش به‌عنوان فروشنده در آنجا کار می‌کرد. نخستین کسی که با جسد وی روبه‌رو شده بود، یکی از اهالی روستا بود که وقتی برای خرید وارد سوپرمارکت شده بود، با دیدن پیکر بی‌جان فروشنده وحشت کرده و با سر و صدا بقیه اهالی را خبر کرده بود. شواهد اولیه از این حکایت داشت که جنایت با انگیزه سرقت رخ داده است.

چراکه به‌گفته بستگان مقتول، او تعداد ۶ النگوی طلا در دست داشت که همه آن‌ها سرقت شده بودند. در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که عامل جنایت ابتدا با مقتول درگیر شده و بعد وی را خفه کرده و پس از آن نیز با سرقت النگو‌های طلا فرار کرده است.

کارآگاهان برای شناسایی ردی از قاتل بررسی‌های گسترده‌ای را آغاز کردند و با تحقیق از شاهدان و همچنین پیگیری سرنخ‌های به‌جا مانده به جوانی ۱۸ساله رسیدند که از اهالی همان روستا بود. دستور بازداشت این پسر جوان صادر شد و تیم عملیاتی با محاصره مخفیگاه وی در روستا موفق به دستگیری او شد و ۶حلقه النگوی مسروقه نیز در این محل کشف شد.

سرهنگ قربانعلی روستا، فرمانده انتظامی شهرستان قیروکارزین با بیان این خبر گفت: قاتل در بازجویی‌های اولیه به قتل زن فروشنده اعتراف کرد و انگیزه خود از این جنایت را سرقت طلا‌های مقتول اعلام کرد و مدعی شد از وقتی متوجه النگوی‌های زن ۵۵ساله شده بود، در کمین فرصتی برای سرقت بود و در نهایت روز حادثه وقتی دیده که در سوپرمارکت کسی نیست، به سراغ این زن رفته و پس از قتل وی، طلاهایش را دزدیده است.

پس از اعترافات قاتل، وی راهی زندان شد و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

منبع: همشهری

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید