(ویدئو) ماجرای مراجعه شهاب حسینی به زندان اوین چه بود؟

(ویدئو) ماجرای مراجعه شهاب حسینی به زندان اوین چه بود؟

شهاب حسینی در مقابل زندان اوین حاضر شده تا تلاش اش برای آزادی ترانه علیدوستی نشان دهد. هر چند حضور او مقابل زندان هم منتج به آزادی ترانه علیدوستی نشد. اما بازتاب زیادی در فضای رسانه‌ای و مجازی کشور داشت.

کد خبر : ۱۱۵۵۳۹
بازدید : ۱۰۷۶۴

فرادید | روز گذشته بود که برخی فعالان رسانه‌ای مدعی شدند که شهاب حسینی برای آزادی ترانه علیدوستی به زندان اوین مراجعه کرده است. در مقابل گروهی از کاربران نیز این ادعا را زیر سوال بردند. اما ساعاتی بعد اطرافیان شهاب حسینی ویدیویی از حضور شهاب حسینی مقابل زندان اوین منتشر کردند.

به گزارش فرادید، شهاب حسینی مثل همیشه کلاهی بر سر دارد. کاپشن مشهور و پیراهن محبوب اش را پوشیده و محاسن جو گندمی اش در ویدیو پیدا است. او تنها نیست. سه مرد دیگر مقابل زندان کنار او ایستاده اند. بازیگر یا چهره‌هایی شناخته شده نیستند. احتمالا دوستان نزدیک شهاب حسینی یا از اطرافیان ترانه علیدوستی باشند. یک نفر دیگر هم پشت دوربین ایستاده و دارد این صحنه نمادین را فیلمبرداری می‌کند، احتمالا او از نزدیکان شهاب حسینی است.

او در مقابل زندان اوین حاضر شده تا تلاش اش برای آزادی ترانه علیدوستی نشان دهد. هر چند حضور او مقابل زندان هم منتج به آزادی ترانه علیدوستی نشد. اما بازتاب زیادی در فضای رسانه‌ای و مجازی کشور داشت.

شهاب حسینی پیش از این هم در صفحه اینستاگرام اش برای آزادی ترانه علیدوستی نوشته بود: «خانم ترانه علیدوستی یکی از بازیگران ارزشمند، با خلاق و دغدغه‌مند سینمای ایران و از عشاق این وطن، به گواه شناختی است که در چند همکاری از ایشان دارم. به جای برخورد قهرآمیز با ایشان، شنونده دغدغه‌های این هنرمند متعهد و مردمی باشید. ایشان را آزاد کرده و به آغوش فرزند خردسالش بازگردانید.»

۱
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید