(ویدئو) جزئیات اخراج جنجالی عمو پورنگ از تلویزیون

(ویدئو) جزئیات اخراج جنجالی عمو پورنگ از تلویزیون

در اتفاقی غافلگیر کننده مادر داریوش فرضیایی یا عمو پورنگ ابتدا می‌گوید که نمی‌داند شغل او چیست. اما در ادامه می‌گوید که قبلا در تلویزیون کار می‌کرده و حالا نمی‌داند که آیا او اخراج شده یا خودش تلویزیون را ترک کرده است.

کد خبر : ۱۱۵۷۹۸
بازدید : ۹۱۲۲۹

فرادید | سال قبل بود که نعیمه نظام دوست در صفحه اینستاگرام اش به اخراج کنندگان عمو پورنگ یا داریوش فرضیایی تاخت. او گفته بود که مسئولان تلویزیون تصمیم گرفته اند که عمو پورنگ دیگر در قاب رسانه ملی دیده نشود و به همین دلیل از آن‌ها انتقاد کرده بود. اما این موضوع با سکوت داریوش فرضیایی مواجه شد و برخی به این باور رسیدند که مسئله اخراج او ممکن است تنها یک ادعا باشد.

به گزارش فرادید، حالا هم که پس از گذشت ۳۶۵ روز، داریوش فرضیایی در قاب تلویزیون دیده نشده و برنامه‌ای در رسانه ملی نداشته است، عمو پورنگ چند ویدیو از مادرش منتشر کرده و به گفتگو با او پرداخته است. در یکی از این ویدیو‌ها داریوش فرضیایی از مادرش می‌پرسد تا در مورد شغل اش اظهار نظر کند.

در اتفاقی غافلگیر کننده مادر داریوش فرضیایی ابتدا می‌گوید که نمی‌داند شغل او چیست. اما در ادامه می‌گوید که قبلا در تلویزیون کار می‌کرده و حالا نمی‌داند که آیا او اخراج شده یا خودش تلویزیون را ترک کرده است.

جالب اینجاست که با گفتن این حرف‌ها داریوش فرضیایی غافلگیر نمی‌شود و بدون پاسخ این ابهامات مادرش، سوالات دیگری را می‌پرسد. این عدم ابهام زدایی حالا باعث شده تا این ویدیو میان کاربران و برخی رسانه‌ها دست به دست شود و خبر اخراج عمو پورنگ به صدر اخبار برگردد.

۲
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید