(عکس) پشت پرده جنجال بر سر پوشش یلدایی مرجانه گلچین

(عکس) پشت پرده جنجال بر سر پوشش یلدایی مرجانه گلچین

برخی سایت های داخلی تصویری از مرجانه گلچین منتشر کرده اند و به پوشش یلدایی او تاخته اند. اما اگر سری به صفحه اینستاگرام این بازیگر سینما و تلویزیون بزنید، به پشت پرده این اقدام عجیب پی خواهید برد.

کد خبر : ۱۱۵۹۸۲
بازدید : ۱۱۴۱۳

فرادید | برخی سایت‌ها و رسانه‌های داخلی در اقدامی نامتعارف و غیر حرفه ای، تصویری از مرجانه گلچین منتشر کرده و به پوشش او تاخته اند. تصویری که مرجانه گلچین را در پوشش یلدایی نشان می‌دهد. اما اگر سری به صفحه اینستاگرام این بازیگر سینما و تلویزیون بزنید، به پشت پرده این اقدام عجیب پی خواهید برد.

به گزارش فرادید، مرجانه گلچین عزادار است. این را تصویر پروفایل اینستاگرام اش مشکی اش نشان می‌دهد. خودش گفته که خواهرش بر اثر بیماری فوت شده و بیش از یک ماه است که برای فقدان اش عزاداری می‌کند. چهار پست آخرش را هم که نگاه کنید می‌بینید که این فقدان برای او بسیار سنگین و تکان دهنده بوده است.

در چنین شرایطی این دسته از سایت‌ها و رسانه‌های داخلی تصویری قدیمی که مربوط به یک سال قبل از مرجانه گلچین را منتشر کرده اند و برای او خبری جنجالی ساخته اند.

(عکس) پشت پرده جنجال بر سر پوشش یلدایی مرجانه گلچین

مرجانه گلچین هنوز به این خبر غیر حرفه‌ای و نامتعارف واکنش نشان نداده است. اما برخی کاربران به این دسته از سایت‌ها تاخته اند و به شدت از آن‌ها انتقاد کرده اند.

۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    برو بابا!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید