(عکس) حمله عجیب دوباره به مربی سجاد غریبی، هالک ایرانی!

(عکس) حمله عجیب دوباره به مربی سجاد غریبی، هالک ایرانی!

حالا پس از گذشت ۵ ماه، حمله‌ها به حمزه مرادیان مربی سجاد غریبی، هالک ایرانی به پایان نرسیده است. او شب گذشته تصویری قدیمی از مبارزه بین المللی خود و بردش در این رقابت را به منتشر کرد و از سوی گروهی از کاربران مورد حمله و کنایه قرار گرفت.

کد خبر : ۱۱۶۰۴۹
بازدید : ۸۰۸۱

فرادید | حمزه مرادیان که جز ورزشکاران و قهرمانان رزمی ایران است، به واسطه حضور کوتاه مدت اش در کنار سجاد غریبی، هالک ایرانی شناخته می‌شود. او اواخر خرداد ماه در ویدیو‌های جنجالی هالک دیده شد و بعد اعلام کرد که تمام تلاش اش را برای سجاد غریبی به کار می‌بندد تا او پیروز شود.

به گزارش فرادید، البته همین حضور کوتاه مدت کافی بود تا دنبال کنندگان صفحه حمزه مرادیان در اینستاگرام به یک باره به بیش از ۸۴ هزار فالوئر برسد. اما خودش هم فکرش را نمی‌کرد که همین ۸۴ هزار نفر پس از شکست سجاد غریبی تا چه اندازه می‌توانند به او حمله کنند و این قهرمان رزمی را تحت فشار قرار دهند.

حالا پس از گذشت ۵ ماه از این ماجرا هم، حمله‌ها و انتقاد‌ها و طعنه‌ها به حمزه مرادیان به پایان نرسیده است.

او شب گذشته تصویری قدیمی از مبارزه بین المللی خود و بردش در این رقابت را به منتشر کرد و از سوی گروهی از کاربران مورد حمله و کنایه قرار گرفت. برخی دوباره به او تاخته اند و با لحنی تمسخرآمیز پرسیده اند که آیا مربی هالک قلابی هم پیروز می‌شود یا نه.

(عکس) حمله عجیب دوباره به مربی سجاد غریبی، هالک ایرانی!

بخشی دیگری هم دوباره به او تاخته اند و حمزه مرادیان را شریک تحقیر ورزش رزمی ایران توسط سجاد غریبی معرفی کرده اند. در مقابل گروهی از کاربران نیز به دفاع از حمزه مرادیان پرداخته و منتقدان را به خواندن بیوگرافی او دعوت کرده اند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید