(عکس) دردسرهای این تصویر منشوری در تایلند برای یوسف تیموری

(عکس) دردسرهای این تصویر منشوری در تایلند برای یوسف تیموری

یوسف تیموری در آن تصویر جنجالی، کنار یک  مرد و یک زن عکس یادگاری گرفته بود که هر دو تیپی منشوری داشتند. او این دو نفر را بهترین دوستان خود معرفی کرده و گفته که آن‌ها مدام در هر شرایطی انرژی مثبت به او داده اند.

کد خبر : ۱۱۶۰۸۰
بازدید : ۹۸۲۲

فرادید | نه روز قبل بود که یوسف تیموری تصویری از تمرینات اش در یک باشگاه بدنسازی در تایلند منتشر کرد. تصویری که از همان ساعات ابتدایی حواشی زیادی را برای او به وجود آورد. البته چند ساعت بعد هم یوسف تیموری این تصویر منتشوری را از اینستاگرام اش پاک کرد، اما کار از کار گذشته بود و دامنه این جنجال حالا گسترده‌تر شده است.

به گزارش فرادید، یوسف تیموری در آن تصویر جنجالی، کنار یک مرد و یک زن عکس یادگاری گرفته بود که هر دو تیپی منشوری داشتند. او این دو نفر را بهترین دوستان خود معرفی کرده و گفته که آن‌ها مدام در هر شرایطی انرژی مثبت به او داده اند.

(عکس) دردسرهای یک تصویر منشوری در تایلند برای یوسف تیموری

پس از آن گروهی از کاربران به یوسف تیموری تاختند و او را به دورویی متهم کردند. او حالا هم تصویری از جشن تولدش در تایلند منتشر کرده و نشان می‌دهد جشن را بدر کنار اعضای خانواده اش برگزار کرده است.

انتشار این تصویر حالا باعث شده تا کاربران دوباره تصویر جنجالی ۹ روز قبل را دست به دست کنند و بار دیگر به یوسف تیموری بتازند. هر چند او در این مدت هیچ واکنشی به حمله‌ها و انتقاد‌ها نشان داده است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید