(ویدئو) اتفاقی عجیب در حیات وحش؛ گوزن یالدار مُرده با ضربات شاخ همنوع خود زنده شد!

(ویدئو) اتفاقی عجیب در حیات وحش؛ گوزن یالدار مُرده با ضربات شاخ همنوع خود زنده شد!

در اتفاقی عجیب در پارک ملی کروگر آفریقای جنوبی، یک گوزن یالدار که به نظر می‌رسید مُرده است با ضربات شاخ همنوع خود ناگهان جان دوباره‌ای گرفت و برخاست.

کد خبر : ۱۱۶۱۰۱
بازدید : ۱۱۱۲۷

یک گردشگر از لحظه‌ای فیلمبرداری کرد که یک گوزن یالدار برای بازگرداندن گوزن یالدار دیگر در حال مرگ تمام تلاش خود را به کار گرفت.

به گزارش فرادید؛ بردلی بالانتاین، ۴۶ ساله در پارک ملی کروگر، این صحنه را به تصویر کشید.

او می‌گوید: در مسیر بازگشت به خانه در یکی از حوضچه‌های محلی، به گوشه‌ای پیچیدم و متوجه یک گوزن یالدار شدم که در حال نمایش غیرعادی بود. بلافاصاله موبایلم را گرفتم تا اتفاقات را ضبط کنم. وقتی نزدیکتر شدم، نمی‌توانستم باور کنم که گوزن یالدار دیگری روی زمین است، که مطمئناً مرده به نظر می‌رسید، حداقل برای من، زیرا هیچ نشانه‌ای از زندگی نشان نمی‌داد.

من به ضبط ادامه دادم و در کمال تعجب، حیوان مرده از جایش بلند شد و هر دو فرار کردند! دو گوزن یالدار از کنار ماشین من گذشتند، من برای چند ثانیه به دنبال آن‌ها رفتم، اما آن‌ها به میان بوته‌های انبوه رفتند.

بردلی ادامه داد: من سال‌های زیادی است که از پارک ملی کروگر بازدید می‌کنم، شیر‌ها و فیل‌ها را در پارک دیده‌ام و بسیاری از رفتار‌های جالب حیوانات را دیده‌ام، اما چیزی شبیه به این نیست. همه این‌ها خیلی سریع اتفاق افتاد و واضح است که برای من بسیار هیجان انگیز بود.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید