قیمت خط ۹۱۲ و موارد مهم در نحوه محاسبه آن

قیمت خط ۹۱۲ و موارد مهم در نحوه محاسبه آن

خطوط کد 1 و 2، به دلیل این که از سایر کدها قدیمی تر هستند، محبوبیت بیشتری نزد علاقه‌مندان به خرید سیم کارت همراه اول 0912 دارند. اما همین امر سبب می شود قیمت خطوط دارای این کدها، تا حدودی افزایش یابد.

کد خبر : ۱۱۶۴۸۱
بازدید : ۳۱۸۵

قیمت خط 912 بر چه اساس محاسبه می شود و چه عواملی در آن تاثیر گذارند؟ آیا خرید سیم کارت همراه اول 0912 با قیمت‌های بالا، صرفه و توجیه اقتصادی دارد؟

در این صفحه قصد داریم به پاسخ این سوالات بپردازیم. قیمت خط 912 به عوامل مختلفی بستگی دارد که برای آشنایی با آن‌ها می توانید ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

برای دانستن قیمت خط 0912 ابتدا باید با برخی از نکات و اصطلاحات مانند کد خط تلفن همراه آشنا شوید که در ادامه به‌طور کامل شرح داده خواهند شد.

منظور از کد سیم کارت یا کد خط چیست؟

کد خط یا کد سیم کارت، عددی است که پس از پیش شماره (0912) قرار می گیرد. به عنوان مثال خط 0912255555 یک سیم کارت کد 2 محسوب می شود. خط کد 1 و 2، در مقایسه با کدهای دیگر خطوط 912، گرانتر می باشند.

خطوط کد 1 و 2، به دلیل این که از سایر کدها قدیمی تر هستند، محبوبیت بیشتری نزد علاقه‌مندان به خرید سیم کارت همراه اول 0912 دارند. اما همین امر سبب می شود قیمت خطوط دارای این کدها، تا حدودی افزایش یابد.

از آنجا که قیمت سیم کارت کد 2 کارکرده، نسبت به خطوط صفر، کمتر است و خط کد 2 تقریبا به اندازه کد 1 اعتبار دارد، بسیاری از افراد جهت کاهش هزینه ها، سیم کارت های کد 2 کارکرده را ترجیح می دهند.

قیمت سیم کارت کد 2 کارکرده نسبت به سیم کارت های کد 1 کارکرده بسیار کمتر بوده و معمولا ۵۰ درصد ارزان تر از خط کد ۱ قیمت گذاری می شوند. سیم کارت کد 2 بعد از خط های کد ۱، بیشترین متقاضی را در بین مشتریان همراه اول دارد.

سر شماره کد ۲ چند سال بعد از کد ۱ ارائه و با استقبال زیادی روبرو شد. البته باید به این نکته هم توجه کنیم که در آن زمان کد سیم کارت مورد توجه نبود و متقاضیان به نیت استفاده از تکنولوژی بیسیم تلفنی و خدمات همراه اول اقدام به خرید سیم کارت می کردند.

اما امروزه با توجه به تفاوت هایی که بین کد سیم کارت های همراه اول ایجاد شده و اهمیتی که کدهای سر شماره 912 همراه اول پیدا کرده‌اند، سیم کارت های کد 2 ازجمله خط های معتبر و محبوب به حساب می آیند.

منظور از سیم کارت صفر و سیم کارت کارکرده چیست؟

منظور از صفر بودن سیم کارت این است که شماره مربوط به آن تا بحال فعال نشده باشد. در سیم کارت صفر از هیچ یک از خدمات پیامک، مکالمه و اینترنت همراه استفاده نشده است.

درنتیجه سیم کارتی که یک بار فعال شده و پس از آن حتی برای مدت زمان طولانی خاموش بوده را نمی توان در دسته سیم کارت صفر در نظر گرفت. بسیاری از افراد برای خرید خط 0912 صفر بودن آن را مدنظر قرار می دهند.

سیم کارت کارکرده و سیم کارت کم کار

خط یا سیم کارت کارکرده: اگر سیم کارت مدنظر، فعال شده و از یکی از خدمات پیامک، مکالمه و یا اینترنت استفاده کرده باشد، سیم کارت غیر صفر یا کارکرده محسوب می شود.

خط یا سیم کارت کم کارکرد: به یک سیم کارت کارکرده که برای مدت زمان بسیاری کوتاهی فعال شده باشد و البته هیچگونه تماس و پیامک خصوصی برای آن ارسال نشود. خط کم کارکرد گفته می شود.

به دلیل بالا بودن قیمت خط 912، بسیاری از افراد سیم کارت های کارکرده و کم کارکرد را انتخاب می کنند و از این طریق تا حدودی صرف بودجه خود را کاهش می دهند.

فاکتورهای موثر در قیمت سیم کارت 0912

جهت درک نحوه محاسبه قیمت خط 0912، باید با نکات و اصطلاحات بالا آشنا می شدید. حال به مهمترین عوامل موثر در قیمت خط 912 خواهیم پرداخت.

رند بودن شماره خط

مهمترین عامل در قیمت خط 912، میزان رند بودن آن است. این که شماره یک سیم کارت، تا چه حد رند باشد، تاثیر مستقیمی روی قیمت آن دارد. قیمت خط 912 در صورت رند بودن، می تواند تا چند میلیارد تومان نیز برسد. شماره های رند نه تنها در پیش شماره 0912، بلکه در تمامی پیش شماره ها طرفداران بسیاری دارند.

همچنین سیم کارت رند جهت برند سازی بسیار موثر و مناسب است. اگر شما در تبلیغات مربوط به کسب و کار خود، یک شماره رند را در کنار نام برندتان بیاورید، تاثیر بسیار مثبتی در ذهن مخاطب خواهد داشت و سبب نهادینه شدن برند و شماره تماس شما در ذهن او خواهد شد.

کد خط 912

پس از رند بودن شماره، کد خط نیز تاثیر زیادی در قیمت خط 912 دارد. همانطور که گفته شد، کد خط 1 محبوب ترین کد در سرشماره 0912 می باشد. دلیل محبوبیت این کد قدیمی بودن آن است؛ اما همین قدیمی بودن موجب می شود که خط کد 1 صفر، وجود نداشته باشد؛ زیرا تمام شماره های مربوط به این کد، واگذار شده‌اند.

بنابراین اگر به دنبال خط 912 صفر هستید، باید کدهایی را انتخاب نمایید که هنوز خط صفر در آن ها وجود داشته باشد. درحال حاضر پیدا کردن خط صفر 912، در کدهای 7، 8، 9 و 0 آسان تر است.

مدت زمان کارکرد سیم کارت

منظور از خط صفر، کارکرده و کم کارکرد را بیان کردیم. این معیار نیز یکی از موارد تاثیر گذار در قیمت سیم کارت 0912 می باشد.

در صورت یکسان بودن سایر موارد (میزان رند بودن، کد خط و...) خطوط صفر گرانتر هستند و هرچه میزان کارکرد، تماس ها و پیامک های شخصی برای یک سیم کارت بیشتر باشد، قیمت آن نیز کاهش خواهد یافت.

خرید خط 912 ارزان

بسیاری از افرادی که قصد خرید سیم کارت همراه اول 0912 را دارند اما بودجه آن ها زیاد نیست، به دنبال خط 912 ارزان هستند. جهت کاهش هزینه برای خرید خط 0912، می توانید خطوط 912 کارکرده، غیر رند و با کد 9 یا 0 را انتخاب نمایید. قیمت سیم کارت 0912 با شرایط مذکور، می تواند تا حد زیادی نسبت به سایر گزینه ها کمتر باشد.

خط 912 ارزان شاید داری کد خط محبوبی نبوده و یا حتی رند نباشد، اما بازهم دارای پیش شماره 0912 است که همین امر برای بسیاری از افراد حائز اهمیت است و به عقیده آن ها، این سرشماره می تواند اعتبار بیشتری به پرستیژ کاری آن ها ببخشد.

به یاد داشته باشید که قیمت سیم کارت 0912 گاهی اوقات تا چند میلیارد تومان نیز ممکن است برسد، به همین دلیل امکان کلاه برداری و سوءاستفاده از اطلاعات کم افراد وجود دارد. بنابراین جهت خرید خط 0912 باید یکی معتبر ترین مراکز فعال در این زمینه را انتخاب نمایید.

حال با دانستن نکات و موارد مهمی که در بالا ذکر شدند، چطور باید جهت اطلاع از قیمت خط 0912 و خرید آن اقدام نمود؟ طوری که هیچگونه ریسکی شما را تهدید نکند.

جهت اطلاع از قیمت خط 912 و خرید این خطوط، شرکت ایران همراه با آدرس وب سایت iran912.com یکی از بهترین مراکز موجود می باشد.

شما می توانید با مشاهده لیست سیم کارت های موجود در این وب سایت، از قیمت سیم کارت کد 2 کارکرده و یا سایر انواع خطوط 0912 مطلع شوید و جهت خریدی امن و مطمئن اقدام نمایید.

iran912.com مرجعی مطمئن و جامع است که فهرست های متنوع و با دسته بندی های مختلف از سیم کارت های 0912 را در اختیار شما قرار می دهد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید