(ویدئو) حمله الهام پاوه نژاد به حاشیه‌سازان سکانس سشوار کشیدن روسری!

(ویدئو) حمله الهام پاوه نژاد به حاشیه‌سازان سکانس سشوار کشیدن روسری!

حالا انتشار این سکانس از سریال چوب خط باعث شده تا الهام پاوه نژاد از منتشرکنندگان و قضاوت کنندگان به شدت انتقاد کند

کد خبر : ۱۱۶۵۱۹
بازدید : ۳۶۶۶

فرادید | روز‌های گذشته بود که ویدیویی جنجالی از یک سریال تلویزیونی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. سکانسی که نشان می‌داد دو بازیگر خانم این سریال مشغول سشوار کشیدن مو‌ها از روی روسری هستند. انتشار گسترده این ویدئو باعث شد تا کاربران از مسئولان شبکه سه، بازیگران سریال و کارگردان انتقاد کنند.

به گزارش فرادید، بررسی ما نشان می‌دهد که این سکانس جنجالی مربوط به سریال تلویزیونی چوب خط به کارگردانی حمید بهرامیان است. مجموعه‌ای که در اسفند ۱۳۹۹ منتشر شد و در آن بازیگرانی همچون الهام پاوه نژاد، امیر مهدی ژوله، علیرضا خمسه، امیر نوری و... به ایفای نقش می‌پرداختند.

در این ویدیو نیز الهام پاوه نژاد دیده می‌شود که بازیگر مقابل اش، سشواری در دست گرفته و از روی روسری مشغول خشک کردن مو‌های او است.

حالا انتشار این سکانس از سریال چوب خط باعث شده تا الهام پاوه نژاد از منتشرکنندگان و قضاوت کنندگان به شدت انتقاد کند. او در حاشیه یادداشت خود در اینستاگرام از هشتگ ساده نباشیم استفاده کرده و توضیحاتی در این رابطه داده است.

او صفحه‌های منتشر کننده این ویدئو را معلوم الحال و حاشیه ساز خوانده و گفته است که در سکانس پیشین لباس‌های بازیگران خیس می‌شود و آن‌ها مشغول خشک کردن لباس خود هستند و نه خشک کردن مو‌ها از روی روسری.

(ویدئو) حمله الهام پاوه نژاد به منتشر کنندگان سکانس سشوار کشیدن روسری!//////

ه

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید