منتظر پخش این هفت سریال از شبکه نمایش خانگی باشید!

منتظر پخش این هفت سریال از شبکه نمایش خانگی باشید!

سروش صحت نزدیک به ۱۴ ماه درگیر ساخت نخستین سریال خانگی خود با نام غیرمتعارف «مگه همه عمر چندتا بهاره» بود. این سریال مراحل تصویربرداری خود را در تهران، اصفهان و جزایر قشم و کیش پشت سر گذاشته و هم اکنون در حال سپری کردن مراحل فنی است.

کد خبر : ۱۱۶۷۴۰
بازدید : ۲۷۴۹

در حال حاضر ۵ سریال ایرانی از طریق سه پلتفرم در حال پخش هستند. برخی از این سریال‌ها از جمله «شبکه مخفی زنان»، «جیران» و «روزی روزگاری مریخ» به یک سوم پایانی خود رسیده‌اند و پخش سریال «بی‌گناه» هم به زودی به پایان می‌رسد، این در حالی است که پخش فصل دوم سریال «پوست شیر» نیز به تازگی شروع شده است.

اما در حال حاضر تعداد قابل توجهی سریال ایرانی آماده پخش از پلتفرم‌های مختلف هستند که با توزیع آن‌ها شبکه خانگی جان دوباره‌ای می‌گیرد. در این گزارش مروری داریم بر داشته‌های پلتفرم‌ها که قرار است به زودی توزیع شوند.

نیوکمپ / منوچهر هادی

نیوکمپ یکی از تولیدات اختصاصی پلتفرم «فیلیمو» است که به کارگردانی منوچهر هادی مراحل تولید خود را پشت سر می‌گذارد. این سریال قرار بود ابتدا به کارگردانی کمال تبریزی تولید شود، اما در نهایت کارگردانی آن به هادی رسید. «نیوکمپ» در ژانر کمدی تولید شده و قرار است از اواخر دی‌ماه پخش آن شروع شود. در این سریال بازیگرانی، چون حامد آهنگی، بهاره افشاری، حسن معجونی، ایمان صفا، لیلا اوتادی و…. بازی دارند. فیلمنامه «نیوکمپ» براساس طرحی از بهرام افشاری توسط بابک کایدان نوشته شده است.

سرگیجه / بهرنگ توفیقی

بهرنگ توفیقی بعد از موفقیت سریال «آقازاده» به تلویزیون برگشت و دو سریال برای شبکه یک و سه ساخت. او بعد از آن مشغول ساخت سریالی درام به نام «سرگیجه» برای پلتفرم «نماوا» شد. این سریال از جمله پروژه‌های پر بازیگر شبکه خانگی است که از حضور ستاره‌هایی، چون حامد بهداد، شبنم مقدمی، هادی حجازی‌فر، رعنا آزادی‌ور و… بهره می‌برد. «سرگیجه» به تهیه‌کنندگی مهدی بدرلو در حال آماده‌سازی است و به زودی توزیع آن از پلتفرم «نماوا» شروع می‌شود.

آکتور / نیما جاویدی

آکتور نخستین تجربه کارگردانی نیما جاویدی در عرصه سریال‌سازی است. این سریال به تهیه‌کنندگی مجید مطلبی با بازی نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هانیه توسلی، مهراوه شریفی نیا و… جلوی دوربین رفته است. آکتور قرار است به شکل مشترک از «نماوا» و «فیلیمو» پخش شود. این سریال یک درام اجتماعی است که داستان دو بازیگر تئاتر را روایت می‌کند که در موقعیت‌های خاصی قرار می‌گیرند. پخش این مجموعه در دستور کار است و به زودی قسمت اول آن بر روی این دو پلتفرم بارگذاری می‌شود.

مگه همه عمر چند تا بهاره / سروش صحت

سروش صحت نزدیک به ۱۴ ماه درگیر ساخت نخستین سریال خانگی خود با نام غیرمتعارف «مگه همه عمر چندتا بهاره» بود. این سریال مراحل تصویربرداری خود را در تهران، اصفهان و جزایر قشم و کیش پشت سر گذاشته و هم اکنون در حال سپری کردن مراحل فنی است. سریال سروش صحت هم از محصولات مشترک «نماوا» و «فیلیمو» است که با حضور بازیگرانی، چون علی مصفا، پژمان جمشیدی، هوتن شکیبا، کاظم سیاحی، گیلدا ویشکی، قدرت‌الله ایزدی و… تولید شده است. احتمالا این سریال جایگزین «روزی روزگاری مریخ» می‌شود.

سقوط / سجاد پهلوان‌زاده و حسین مهدویان

سقوط یکی دیگر از تولیدات اختصاصی پلتفرم «فیلیمو» است که به دلیل حواشی ایجاد شده برای حمید فرخ‌نژاد با مشکل پخش مواجه شده است. این سریال در رده کار‌های امنیتی طبقه‌بندی می‌شود. سجاد پهلوان‌زاده با همراهی محمد حسین مهدویان این سریال را کارگردانی کرده است.

گفته می‌شود جلساتی با حضور کارگردان، مدیر عامل فیلیمو و نمایندگان نهاد‌های نظارتی برای تعیین تکلیف وضعیت پخش این سریال برگزار شده است. در واقع تکلیف سریال در این جلسات مشخص شده، اما هنوز نتیجه آن رسانه‌ای نشده است. به احتمال فراوان تصمیم بر این است که این سریال هشت قسمتی پخش شود. علاوه بر فرخ نژاد، عباس جمشیدی فر و سجاد بابایی هم در این سریال بازی دارند.

مترجم / بهرام توکلی

بهرام توکلی که در عرصه شبکه نمایش خانگی تجربه نگارش فیلمنامه «نهنگ آبی» را در کارنامه دارد، سال گذشته خودش دست به کار شد و به تهیه‌کنندگی سعید ملکان سریالی با عنوان «مترجم» را جلوی دوربین برد. این سریال یک اثر معمایی و رازآلود است که به نسبت دیگر آثار شبکه خانگی ساختاری متفاوت دارد. تصویربرداری مترجم به طور کامل به پایان رسیده و این سریال مراحل فنی خود را سپری می‌کند. «مترجم» از محصولات نماواست که با حضور بازیگرانی، چون صابر ابر، مهرانه مهین ترابی، مهتاب ثروتی و… تولید شده است.

پدر گواردیولا / سعید نعمت‌الله

«پدر گواردیولا» دیگر سریال آماده پخش شبکه نمایش خانگی است. این سریال مراحل تولید خود را بدون داشتن پلتفرم و با سرمایه‌گذاری شخصی پشت سر گذاشت. بعد از پایان مراحل تولید امتیاز پخش آن توسط پلتفرم «فیلم‌نت» خریداری شد.

پدرگواردیولا یک درام اجتماعی است که داستان آن در یکی از محله‌های جنوب شهر می‌گذرد. ترکیب بازیگران این سریال در حال حاضر کمی دردسرساز شده و شاید یکی از دلایل پخش نشدن آن همین عامل باشد. حمید فرخ نژاد، مهران مدیری، هنگامه قاضیانی همراه با ستاره اسکندری، امیر مهدی ژوله و مهدی سلطانی ترکیب بازیگران سریال «پدر گواردیولا» را تشکیل می‌دهند.

منبع: هفت صبح

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید