قیمت انواع هایما در بازار ۱۳ دی ۱۴۰۱ چند؟!

قیمت  انواع هایما در بازار ۱۳ دی ۱۴۰۱ چند؟!

دستگاه هایما اس ۵ پلاس با قیمت کارخانه‌ای ۸۱۱ میلیون و ۶۴۸ هزار تومان و یک میلیارد و قیمت آزاد ۱۸۰ میلیون تومان در بازار عرضه شد. اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد این محصول ۳۶۸ میلیون و ۳۵۲ هزار تومان است.

کد خبر : ۱۱۶۷۵۷
بازدید : ۸۶۸۳

خودرو هایما به یکی از محصولات پر طرفدار ایران خودرو برای مصرف‌کنندگان و سرمایه‌گذاران تبدیل شده است. اما قیمت هایما در انواع مختلف آن در بازار و کارخانه چند تومان است؟

در ادامه طرح‌های فروش محصولات ایران خودرو قیمت هایما اس ۵ پلاس، هایما اس ۷ پلاس اعلام شد. قیمت هایما اس ۷ پلاس سفارشی و هایما اس ۸ نیز به‌زودی مشخص می‌شود.

دستگاه هایما اس ۵ پلاس با قیمت کارخانه‌ای ۸۱۱ میلیون و ۶۴۸ هزار تومان و یک میلیارد و قیمت آزاد ۱۸۰ میلیون تومان در بازار عرضه شد. اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد این محصول ۳۶۸ میلیون و ۳۵۲ هزار تومان است.

همچنین دستگاه هایما اس ۷ پلاس با قیمت کارخانه‌ای ۹۲۴ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان و قیمت آزاد یک میلیارد و ۲۷۵ میلیون تومان در بازار عرضه شد. اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد این محصول ۳۵۰ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان است.

قیمت هایما اس ۷ پلاس سفارشی در کارخانه ۹۴۱ میلیون تومان تعیین شد و به زودی قیمت بازار آزاد آن نیز مشخص می‌شود. همچنین قیمت بازار کارخانه‌ای و آزاد هایما اس ۸ هنوز اعلام نشده است.

قیمت هایما اس ۵ پلاس در بازار آزاد تا آذر ماه ۹۹۸ میلیون تومان بود. همچنین قیمت هایما اس ۷ پلاس در همین بازه زمانی یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شد.

زمان تحویل خودرو

تحویل خودروی مزبور به صورت سلف و سه ماهه در تاریخ ۶ اسفند خواهد بود و با موعد تحویل ۹۰ روزه به دست خریداران می‌رسند.

در این طرح نیز هر کد ملی تنها روی یک کد عرضه شده قابل استفاده است. افرادی که در عرضه قبلی توانستند خودرو خریداری کنند نیز در این طرح امکان ثبت سفارش ندارند. به علاوه داشتن شرایط سنی ۱۸ سال تمام به عنوان دیگر محدودیت این طرح معرفی شده است. به علاوه مشتریان باید مبلغ معامله در بورس را حداکثر تا پایان مهلت مجاز پرداخت کنند.

متقاضیان برای ادامه خرید محصول و ثبت نام در طرح فروش ایران خودرو در بورس کالا آذر ۱۴۰۱ باید به سایت فروش ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir مراجعه کرده و یک پروفایل شخصی را ایجاد و آن را تکمیل کنند. همچنین مشتریان پس از دریافت پیامکی مبنی بر تکمیل وجه هزینه‌های متعلقات قانونی باید یکی از نمایندگی‌های مجاز و بیمه‌گر مورد نظر خود را از سایت انتخاب کرده و وجه هزینه‌ها را نیز واریز کنند.

گفتنی است اگر هزینه‌های این طرح حداکثر تا پنج روز تقویمی بعد از ارسال پیامک پرداخت نشود، زمان تحویل خودرو به نسبت زمان تاخیر مشتری در واریز وجوه تکمیلی تغییر پیدا می‌کند.

منبع: تجارت نیوز

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید