(تصاویر) ۱۲ سلبریتی زن هالیوود که معیارهای زیبایی امروزی را قبول ندارند!

(تصاویر) ۱۲ سلبریتی زن هالیوود که معیارهای زیبایی امروزی را قبول ندارند!

من زمانی وارد برنامه‌ی شماره یک تلویزیون شدم که بیشترین وزن را داشتم، چون تازه بچه دار شده بودم و این نشان می‌داد که ظاهر من برای آن‌ها اهمیتی نداشت.

کد خبر : ۱۱۶۹۵۰
بازدید : ۹۸۸

زیبایی در هر جای دنیا تعریف متفاوتی دارد. اما در هالیوود از قرار معلوم این انتظار از سلبریتی‌های زن وجود دارد که در همه حال بی عیب و نقص باشند.

در این مطلب از سلبریتی‌هایی خواهیم گفت که منتقد استاندارد‌های زیبایی بوده اند.

سلبریتی

جنیفر گارنر

سال‌ها قبل، پس از به دنیا آمدن فرزند سوم جنیفر گارنر و همسر آن زمانش بن افلک، شایعاتی درباره‌ی بارداری دوباره‌ی گارنر مطرح شد. ماجرا تا جایی پیش رفت که گارنر در برنامه‌ی الن دیجنرس در واکنش به این شایعه گفت: «من حامله نیستم. من ۳ تا بچه به دنیا آورده ام و این برآمدگی طبیعی شکمم است.». اما گمانه زنی‌ها باز هم ادامه یافت و این بار گارنر گفت: «این چیزی که شما دارید فقط یک جسم است. شما را تا به اینجا رسانده و فرزندتان را حمل کرده. دیگر از آن چه می‌خواهید؟ باید ممنونش هم باشید.»

سلبریتی

کامیلا کابیو

کامیلا کابیو تصمیم گرفت درباره‌ی تأثیر استاندارد‌های زیبایی بر سلامت روانش زمانی که به ساحل می‌رود و لباس شنا به تن می‌کند، صحبت کند. او گفت حتی علم به احتمال حضور پاپاراتزی‌ها در ساحل روی رفتارش تأثیر می‌گذارد. او در اینباره گفته: «قبل از رفتن به دریا غذای سنگینی نمی‌خوردم، چون می‌دانستم قرار است آنجا یک جلسه عکاسی تمام عیار داشته باشم.»

او همچنین گفت: «دوست داشتم درباره‌ی این موضوع صحبت کنم، چون وقتی عکس زن‌ها را می‌بینیم آن‌ها را به خاطر ظاهر متناسب یا سالم شان تحسین می‌کنیم. اما کدام سلامت وقتی آنقدر دغدغه‌ی اینکه بدن تان چه جوری به نظر می‌رسد را دارید که روی سلامت روان تان تأثیر می‌گذارد و نمی‌توانید از زندگی تان لذت ببرید؟»

سلبریتی

اشلی گراهام

اشلی گراهام، مدل سایز بزرگ مشهور، پس از آنکه مزاحمان اینترنتی، ورزش کردن او را به باد انتقاد گرفتند، در پستی اینستاگرامی نوشت: «هر بار که از ورزش کردنم ویدئو می‌گذارم بعضی‌ها کامنت می‌گذارند که تلاش نکنم، چون لاغر بشو نیستم. برای اینکه اینجا ثبت شود و بماند می‌گویم که من برای حفظ سلامتم ورزش می‌کنم، برای اینکه حال خوبی پیدا کنم و به دختر‌های سایز بزرگ نشان دهم که ما هم می‌توانیم مثل بقیه ورزش کنیم.»

سلبریتی

لیزو

فعالیت در صنعت موسیقی به عنوان یک زن سایز بزرگ کار ساده‌ای برای لیزو نبوده است. با وجود اظهار نظر‌های زیادی که در فضای مجازی درباره‌ی اندامش می‌شود، اجازه نمی‌دهد چنین چیز‌هایی او را تحت تأثیر قرار دهد. لیزو یک بار در اینستاگرام خود درباره‌ی انتقاداتی که از اندام او می‌شود نوشت: «اگر موسیقی مرا دوست ندارید، عیبی ندارد. ولی خیلی‌ها از من به خاطر ظاهرم خوش شان نمی‌آید. از این به بعد فقط به کامنت‌های مثبت توجه می‌کنم. برای انرژی منفی شما وقت ندارم.»

سلبریتی

تیلور سوئیفت

تیلور سوئیفت از درگیری‌هایی گفته است که در گذشته با تصور ذهنی خود از بدنش داشت. او بار‌ها با توصیفات ناخوشایندی درباره‌ی اندامش مثل «لاغر مردنی» یا «حامله» مواجه شده و اظهارنظر‌هایی از این دست او را دچار اختلالات غذایی کرده بود. او در مستند خود در اینباره گفت: «فکر می‌کردم درستش این است که وسط یا انتهای اجرا احساس کنم که دارم غش می‌کنم.» او همچنین گفت: «زن‌ها را با چنین استاندارد‌های زیبایی احمقانه‌ای تحت فشار می‌گذارند. در شبکه‌های اجتماعی خیلی چیز‌ها می‌بینیم که باعث می‌شوند احساس کنیم به اندازه‌ی کافی خوب نیستیم.»

سلبریتی

جسیکا سیمپسون

جسیکا سیمپسون در سال ۲۰۰۹ به دلیل افزایش وزن با انتقادات فراوانی رو به رو شد. انتقاد‌ها از سیمپسون در رسانه‌ها تا جایی پیش رفت که او دیگر دلش نمی‌خواست از خانه بیرون برود. نشریات زرد در حالی او را چاق خطاب می‌کردند که اینگونه نبود. با این حال، سیمپسون توانست بر این وضعیت غلبه یابد و یاد گرفت که خود را در اولویت قرار دهد. او در اینباره گفته: «من از صمیم قلب اعتقاد دارم که چیزی که واقعاً مهم است این است که بدن سالمی داشته باشید و رابطه‌ی درستی میان روان و بدن تان برقرار باشد و این‌ها به من کمک می‌کند که عیب‌های ظاهری را به عنوان زیبایی بپذیرم.»

سلبریتی

جنیفر آنیستون

جنیفر آنیستون هم مانند جنیفر گارنر شایعه بارداری را تجربه کرده است، موضوعی که هر از گاهی از نو مطرح می‌شود. او نشریات زرد را عامل این موضوع دانسته و دراینباره گفته: «چرا آن‌ها باید از آدم‌ها برای سرگرم کردن شما استفاده کنند و به آن‌ها حمله کنند؟» آنیستون یاد گرفته به این گمانه زنی‌های آسیب زا درباره‌ی بدنش بی توجه باشد و در اینباره گفته: «باید به سر و صدا‌ها بی اعتنا باشید، چون خودم می‌دانم که خوشحال و سالم هستم و هر کاری که بتوانم انجام می‌دهم تا حالم خوب باشد.»

سلبریتی

کورتنی کارداشیان

همچون بسیاری از زنان این فهرست، کورتنی کارداشیان هم بار‌ها در بخش نظرات صفحات مجازی اش با شایعه‌ی بارداری خود مواجه شده است. او گفته که ترجیح می‌دهد به نظرات پای پست هایش نگاه نکند. کارداشیان همچنین گفته: «می دانستم که از دید خودم حامله به نظر نمی‌رسم. تا حالا ۳ بار حامله شده ام و می‌دانم وقتی حامله می‌شوم بدنم چه شکلی است.»

سلبریتی

سارا جسیکا پارکر

وقتی خبر ساخت دنباله‌ی سریال Sex and the City منتشر شد، سارا جسیکا پارکر در شبکه‌های اجتماعی با سیلی از نظراتی مواجه شد که درباره‌ی سن او بودند. او در پاسخ به این نظرات غرض ورزانه گفت: «اظهارنظر‌های ضد زن درباره‌ی ما آنقدر زیاد است که مشابهش هیچوقت در مورد یک مرد اتفاق نمی‌افتد.» پارکر سؤال هوشمندانه‌ای از منتقدان خود پرسید: «دائماً درباره‌ی سفیدی مو‌ها حرف می‌زنند. می‌پرسند "موهایش سفید شده؟ " من کنار اندی کوهن نشسته ام. سرش پر از موی سفید است و خیلی هم خوب به نظر می‌رسد. چرا موی سفید برای او ایراد ندارد؟»

سلبریتی

کلی کلارکسون

کلی کلارکسون تمام عمر با اظهار نظر دیگران درباره‌ی بدنش مواجه بوده است. حتی زمانی که جزء داوران مسابقه استعدادیابی American Idol بود هم حرف‌های بدی درباره‌ی او زده می‌شد. علیرغم همه‌ی این نظرات منفی، اتفاقات خوبی هم برای او رخ داده که اعتماد به نفسش را بیشتر کرده است. او درباره‌ی انتخابش به عنوان یکی از داوران مسابقه استعدادیابی The Vioce گفت: «من زمانی وارد برنامه‌ی شماره یک تلویزیون شدم که بیشترین وزن را داشتم، چون تازه بچه دار شده بودم و این نشان می‌داد که ظاهر من برای آن‌ها اهمیتی نداشت.»

سلبریتی

اندی مک داول

اندی مک داول بار‌ها درباره‌ی موضوع سن گرایی و تبعیض جنسی در صنعت سینما صحبت کرده است. او در مصاحبه‌ای درباره‌ی زمانی صحبت کرد که باید در سکانسی به صورت نیمه برهنه بازی می‌کرد. مک داول به خاطر داشت که یکی از عوامل پشت صحنه قبل از شروع فیلمبرداری به او گفته بود حواسش به شکمش باشد. او در ادامه گفت که از تلاش برای بی نقش بودن خسته شده است و بیشتر زنان شکم صافی ندارند. او همچنین گفت: «من سایز ۲ نیستم. هیچ وقت هم نبوده ام، مگر اینکه مریض شده باشم.»

سلبریتی

کیت وینسلت

کیت وینسلت هم بعد از پخش فیلم «تایتانیک» (Titanic) قربانی انتقاد‌ها از اندامش شد. او در اینباره گفته: «تقریباً خنده دار بود که برخورد خبرنگار‌های نشریات زرد با من تا آن حد شوکه کننده، منتقدانه و واقعاً ظالمانه بود.» حتی در پروسه‌ی انتخاب بازیگر هم مسأله‌ی وزن او مطرح می‌شد. او در اینباره گفته: «جوان‌تر که بودم ایجنتم به من زنگ می‌زد و وزنم را می‌پرسید.» با این حال، وینسلت خوشحال است که جای امیدواری برای صنعت سینما هست، چون می‌تواند تغییر را در نسل‌های جدید ببیند.

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید