(ویدئو) پلنگ لاستیک یک خودرو را پنچر کرد!

(ویدئو) پلنگ لاستیک یک خودرو را پنچر کرد!

در اتفاقی نادر در حیات وحش کروگر آفریقای جنوبی یک پلنگ نر پس از نزدیک شدن به یک خودرو اقدام به پنچر کردن لاستیک جلوی آن کرد.

کد خبر : ۱۱۷۰۸۷
بازدید : ۱۸۲۸۵

فرادید | یوهان یورگنز ۳۸ ساله، مدیر یک شرکت تور آفریقای جنوبی در حال گشت و گذار در اطراف پرتوریوسکوپ بود که با یک بازدیدکننده غافلگیرکننده روبرو شدند که علاقه خاصی به لاستیک خودروی وی داشت.

به گزارش فرادید؛ یوهان گفت: ما در صبح زود با بازدیدکنندگان چینی در حال گشت‌زنی بودیم که یک پلنگ ماده را در جاده دیدیم. همانطور که به آرامی نزدیک شدیم، متوجه یک پلنگ نر شدیم که او را از نزدیک در جاده تعقیب می‌کند. ماده از جاده عبور کرد و پلنگ نر مستقیماً به سمت وسیله نقلیه ما که در فاصله ۶۰ متری پارک شده بود حرکت کرد.

لحظاتی بعد، دید پلنگ در مقابل وسیله نقلیه ناپدید شد و فکر کردم که احتمالاً برای بو کشیدن از کنار ما رد می‌شود تا ماده را دنبال کند. حدود یک دقیقه بعد احساس کردم چیزی با ماشین برخورد می‌کند و آن موقع بود که متوجه شدیم پلنگ در واقع لاستیک را گاز می‌گیرد.

پس از سال‌ها کار و زندگی در بوته‌ها، هرگز رفتار پلنگی به این شکل را ندیده‌ام و این باعث شد به یاد بیاورم که حیوانات وحشی چقدر غیرقابل پیش‌بینی هستند. ما موفق شدیم یکی دو کیلومتر رانندگی کنیم و خودمان را وارد یک منطقه باز دور از حیوانات کنیم تا خسارت را ارزیابی کنیم. زمانی که ما متوقف شدیم لاستیک کاملاً خالی شده بود.

با بررسی دقیق تر، ۷ جای سوراخ پیدا کردیم. خب، واضح است که پلنگ‌های پارک کروگر از خودرو خوششان نمی‌آید!

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید