(ویدئو) شکار تصاویر زیبا و نادر از لحظه تولد نوزاد نهنگ!

(ویدئو) شکار تصاویر زیبا و نادر از لحظه تولد نوزاد نهنگ!

گروهی از گردشگران در یک سفر دریایی با مشاهده یک نهنگ خاکستری هیجان زده شدند، سپس وقتی این پستاندار غول پیکر درست در مقابل آن‌ها زایمان کرد، شگفت زده شدند.

کد خبر : ۱۱۷۰۸۹
بازدید : ۱۱۲۳۲

تعدادی از گردشگران در اطراف دانا پوینت، کالیفرنیا موفق شدند تصاویر زیبایی از لحظات آغازین تولد یک نهنگ خاکستری و برخی رفتار‌های این حیوانات را که تاکنون دیده نشده، به ثبت برسانند

در صحنه‌ای شگفت‌انگیز، یک نهنگ خاکستری نوزاد خود را به دنیا آورد و این لحظه شیرین را با گروهی از گردشگران که در دانا پوینت حضور داشتند، به اشتراک گذاشت.

در ابتدا، گردشگران که در حال تماشای نهنگ خاکستری در خارج از بندر دانا پوینت هستند، معتقد بودند که آسیب دیده است، زیرا خون قرمز از اقیانوس آبی اطراف پستاندار غلبه کرد.

گردشگران تعجب کرده که آیا قایق به آن اصابت کرده یا موجود دیگری به آن حمله کرده است. اما دقایقی بعد متوجه شدند که شاهد تولد یک بچه نهنگ هستند.

بریگهاوس، کاپیتان این سفر گفت که او و مسافران پس از اینکه متوجه شدند شاهد تولد یک بچه نهنگ هستند، بلافاصله به شادمانی پرداختند.

در این ویدئو که توسط روزنامه انگلیسی دیلی میل منتشر شده است، صدای زنی به گوش می‌رسد که فریاد می‌زند: این چیزی است که یک بار در زندگی اتفاق می‌افتد.

استیسی فاکس، که تصاویری از تولد این نهنگ کوچک ضبط کرده گفت: فوق العاده هیجان زده بود. این چیزی است که یک بار در زندگی اتفاق می‌افتد.

وی افزود: در ابتدا، آن‌ها یک نهنگ خاکستری را دیدند که به طرز عجیبی عمل می‌کرد و در یک خط مستقیم شنا نمی‌کرد. سپس نهنگ به صورت دایره‌ای شروع به شنا کرد و ناگهان خون زیادی در اطرافش دیدند.

استیسی گفت: معمولاً وقتی خون در آب می‌بینید، نشانه خوبی نیست. اما من گفتم که این یک نهنگ ماده است که زایمان می‌کند. شروع کردم به فریاد زدن!

نهنگ‌های خاکستری به طول ۱۲ تا ۱۵ فوت و وزن بیش از ۳۱ تُن رشد می‌کنند. این پستانداران عظیم الجثه اغلب در سواحل کالیفرنیا دیده می‌شوند، زیرا آن‌ها مهاجرت سالانه خود را از آب‌های قطب شمال به آب‌های کالیفرنیا انجام می‌دهند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید