(ویدئو) شارژ گوشی تنها در ۹ دقیقه

(ویدئو) شارژ گوشی تنها در ۹ دقیقه

برخی منابع ادعا می‌کنند که ریلمی GT Neo ۵ از سرعت شارژ پایین‌تری برخوردار بوده و این دستگاه تنها از فناوری شارژ ۱۵۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. ریلمی GT Neo ۵ مجهز به باتری دو سلولی خواهد بود. هر یک از سلول‌های باتری دارای پمپ شارژ اختصاصی بوده و این موضوع امکان توزیع بهتر و ایمن‌تر انرژی را فراهم می‌کند.

کد خبر : ۱۱۷۱۷۷
بازدید : ۷۹۸۴

بر اساس گزارشات، گوشی ریلمی GT Neo ۵ به‌زودی روانه بازار خواهد شد. این مدل احتمالا نخستین گوشی هوشمندی است که از فناوری شارژ سریع ۲۴۰ واتی کمپانی چینی پشتیبانی خواهد کرد. این فناوری شارژ در روز ۵ ژانویه (۱۵ دی ماه) معرفی شده و امروز تصاویری از شارژر ۲۴۰ واتی در فضای وب منتشر شده است.

این آداپتور دارای شماره مدل VCKCJACH و برند SuperVOOC بوده و از ولتاژ ۲۰ ولت و شدت جریان ۱۲ آمپر پشتیبانی می‌کند. به‌طور کلی نماد SuperVOOC با برند اوپو در ارتباط است؛ اما این برند چینی دستاورد‌های خود در زمینه تحقیق و توسعه را با ریلمی به اشتراک می‌گذارد؛ بنابراین منطقی است که تصور کنیم ریلمی نیز از آداپتور مشابهی بهره‌برداری خواهد کرد. با این‌حال هنوز مشخص نیست که آیا ریلمی برای این آداپتور شارژر نام متفاوتی را انتخاب خواهد کرد یا خیر.

از سوی دیگر برخی منابع ادعا می‌کنند که ریلمی GT Neo ۵ از سرعت شارژ پایین‌تری برخوردار بوده و این دستگاه تنها از فناوری شارژ ۱۵۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. ریلمی GT Neo ۵ مجهز به باتری دو سلولی خواهد بود. هر یک از سلول‌های باتری دارای پمپ شارژ اختصاصی بوده و این موضوع امکان توزیع بهتر و ایمن‌تر انرژی را فراهم می‌کند.

(ویدئو) شارژ گوشی تنها در ۹ دقیقه

توان ۱۲ ولت/ ۲۰ آمپر تولید شده توسط آداپتور شارژر پس از رسیدن به گوشی با عملکردی معادل ۱۰ ولت/ ۲۴ آمپر توزیع خواهد شد. پیش از این ضمن برگزاری کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلونا طی فوریه سال ۲۰۲۲ نسخه آزمایشی این فناوری به معرض نمایش گذاشته شد. همچنین در روز پنج‌شنبه پیش رو بالاخره شاهد رونمایی رسمی از این تکنولوژی خواهیم بود.

منبع: نبض فناوری

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید