گوشت قرمز ۳۰۰ هزار تومانی؛ قیمت‌ها تا کجا باید بالا برود؟

گوشت قرمز ۳۰۰ هزار تومانی؛ قیمت‌ها تا کجا باید بالا برود؟

قیمت گوشت باید به کجا برسد که مسئولان وزارت جهاد پای کار بیایند، باید هرچه سریع‌تر تدبیر کنید. سلیمی با اشاره به بازار مرغ تاکید کرد: تولیدکنندگان مرغ با مشکل مواجه هستند خواهش می‌کنم در بازار مرغ دولت تماشاچی نباشد و به میدان بیاید.

کد خبر : ۱۱۷۴۳۲
بازدید : ۸۴۴۴

علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۸ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: اهانت نشریه فرانسوی غیرقابل تحمل است، به فرانسوی‌ها یادآور می‌شوم که با استعمار و استثمار کشور‌های آفریقایی چه بلایی سر این مردم آوردند. در الجزایر چه کرده اند. فرانسوی‌ها متهم هستند.

وی ادامه داد: امروز هم برده داری نوین را فرانسوی‌ها با ابزار رسانه کلید زده اند، این کشور نیازمند یک رنسانس فرهنگی است، این بی ادبی و جسارت نشان داد که تا چه اندازه از نظر فرهنگی عقب هستند.

سلیمی با بیان اینکه جسارت و توهین به قرآن پیامبر اعظم (ص) و مرجعیت با کدام منطق قابل توجیه است، تاکید کرد: روش‌های آزادی خواهی شما امروز یک امر نخ نما شده است. این چه آزادی بیان است که انسان را به بردگی گرفته اید؟ این چه آزادی خواهی است که اجازه نمی‌دهید شبکه پرس تی وی در شبکه‌های اروپایی برنامه داشته باشد؟ این چه آزادی خواهی است که اگر کسی درباره هلوکاست انتقادی داشته باشد فورا او را به محکمه می‌سپارید؟ این چه آزادی خواهی است که قاتلین ۱۷ هزار نفر را به عنوان آزادی خواهی پناه می‌دهید و آن‌ها را حمایت می‌کنید؟ اف بر این ادعای آزادی خواهی.

عضو هیات رئیسه مجلس با انتقاد از قیمت ۳۰۰ هزار تومانی گوشت قرمز، گفت: قیمت گوشت باید به کجا برسد که مسئولان وزارت جهاد پای کار بیایند، باید هرچه سریع‌تر تدبیر کنید. سلیمی با اشاره به بازار مرغ تاکید کرد: تولیدکنندگان مرغ با مشکل مواجه هستند خواهش می‌کنم در بازار مرغ دولت تماشاچی نباشد و به میدان بیاید.

این نماینده مردم در مجلس درباره عرضه خودرو در بورس، اشاره کرد: عرضه خودرو در بورس مسئله‌ای است که امروز روی شیوه آن بحث است. نحوه کشف قیمت و میزان بهره مردم از این بازار مسئله‌ای است که باید به آن توجه شود. وی ضمن انتقاد از برخی اظهارات تیم اقتصادی دولت، تاکید کرد: تیم اقتصادی باید پالایش شود و تصمیمات اقتصادی باید در یک مکان گرفته شود، تیم اقتصادی باید اظهارنظر مشترک داشته باشند و یا یک نفر سخنگو باشد. اظهارنظر متفاوت حتی از یک نفر پذیرفتنی نیست.

سلیمی با بیان اینکه بانک‌ها تسهیلات را قفل کرده اند، تصویب کرد: چهارقفله کردن تسهیلات چرخ تولید را با مشکل مواجه کرده است، سرمایه در گردش برای بخش تولید مانند اکسیژن است.

منبع: بازار

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید