پنج پیشنهاد ارزانقیمت که از شر فست‌فود‌ خلاص شوید!

پنج پیشنهاد ارزانقیمت که از شر فست‌فود‌ خلاص شوید!

خرید بسته‌های آماده سوسیس بندری یکی دیگر از پیشنهاد‌های ماست. یکی از گران‌ترین گزینه‌ها از برند فارسی در سوپرمارکت‌ها دیده می‌شود که روی بسته‌های آن، سوسیس، پیاز و گوجه به‌عنوان مواد اصلی قید شده و قیمتش تقریبا به ۳۹ هزار تومان رسیده.

کد خبر : ۱۱۷۴۴۴
بازدید : ۹۹۷۵

جاگذاشتن غذا یک مورد کاملا عادی برای من به‌حساب می‌آید، اما دفعه آخری که این اتفاق افتاد، انتظار یک پایان کذایی را نداشتم. صبح شنبه که به دفتر رسیدم، متوجه شدم ایندفعه خورشت قیمه‌بادمجان از کفم رفته و باید برای ناهار فکری کنم.

دلم برگر می‌خواست و حوالی ظهر به کمک اسنپ‌فود سراغ یکی از فست‌فود‌های معروف مرکز شهر رفتم و برای اینکه به خودم حال داده باشم، به‌جای برگر معمولی، همبرگر ویژه دست‌ساز سفارش دادم. تقریبا یک ساعت بعد پیک اسنپ‌فود زنگ زد و گفت: فلانی؟ گفتم خودم هستم و گفت: آقا می‌شه بی‌زحمت بیای پایین! موتورم خاموش نمی‌شه. راهی نداشتم جز اینکه بروم.

به گزارش فرارو، رفتم و برگشتم و آنقدر گرسنه بودم که یکراست راهی آشپزخانه شدم. درست وسط غذا خوردن، لابلای برگر و پنیر چشمم به چیزی خورد که انگار یک نفر به عمد و باوسواس آن را داخل ساندویچ گذاشته. بدون اینکه مزاحم غذاخوردن همکارانم شوم، ساندویچ را به فویل و کاغذش برگرداندم و به میزم برگشتم. بعدازظهر که برای خرید هایپ به بقالی روبروی رفتر رفتم، چشمم به ساندویچ‌های آماده داخل یخچال افتاد و دوباره یاد ماجرای برگر افتادم. پیش خودم گفتم اگر از همان اول سراغ این‌ها اومده بودم نه چشمم به آن کاردستی خورده بود، نه دلم به‌حال ۱۴۲ هزار تومانی که با احتساب پول پیک و مالیات از من گرفتند، می‌سوخت.

۱- سالاد الویه‌های یک نفره شامانا را در سوپرمارکت‌ها تقریبا ۲۹ هزار تومان می‌فروشند. هم الویه‌های کالباس و هم الویه‌های مرغ آن را که ۲۰۰ گرم وزن دارند، با یک قیمت در بقالی‌های می‌بینیم و قیمت بسته‌های ۵۰۰ گرمی الویه کالباس یا مرغ شامانا به ۵۸ هزار تومان رسیده است. فروشنده‌ها الویه‌های شامانا را جزو الویه‌های پرفروش می‌دانند و الویه برند فارسی را که البته وزن آن ۹۰۰ گرم است، جزو گران‌ترین گزینه‌ها معرفی می‌کنند که قیمتش ۱۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان است.

۲- خرید بسته‌های آماده سوسیس بندری یکی دیگر از پیشنهاد‌های ماست. یکی از گران‌ترین گزینه‌ها از برند فارسی در سوپرمارکت‌ها دیده می‌شود که روی بسته‌های آن، سوسیس، پیاز و گوجه به‌عنوان مواد اصلی قید شده و قیمتش تقریبا به ۳۹ هزار تومان رسیده.

۳- ساندویچ رست‌بیف یکی از گران‌ترین غذا‌های آماده در سوپرمارکت‌هاست و خرید آن حداقل در این فهرست خرج بیشتری دارد. قیمت ساندویچ رست‌بیف کاپو پمینا به ۵۳ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده و از همین برند سه، چهارتا ساندویچ آماده دیگر را می‌شود در سوپرمارکت‌ها پیدا کرد. قیمت ساندویچ مرغ گریل کاپو پمینا به حدود ۳۸ هزار تومان رسیده، ساندویچ‌های مرغ هالیپینو را تقریبا با همین قیمت می‌فروشند و خرید ساندویچ ژامبون گوشت ۸۰ درصد کاپو پمینا حدود ۳۳ هزار تومان تمام می‌شود.

۴- ساندویچ مرغ برند رباط را یکی دیگر از غذا‌های آماده در یخچال سوپرمارکت‌هاست. معمولا ساندویچ‌های دونر مرغ رباط قیمت بیشتری دارند و نزدیک ۴۲ هزار تومان فروخته می‌شوند. قیمت ساندویچ‌های مرغ مکزیکی رباط که کمی تند هستند، به ۳۹ هزار تومان رسیده و با همین قیمت ساندویچ‌های مرغ چارلیسون که تندی بیشتری دارند را می‌شود خرید. قیمت ساندویچ‌های مرغ و قارچ رباط هم تفاوتی با ساندویچ‌های قبلی ندارد و این یکی را هم تقریبا ۳۹ هزار تومان می‌فروشند. وزن همه این ساندویچ‌ها ۲۰۰ گرم است.

۵- ساندویچ کلاب احتمالا کمترین خرج را بابت خرید غذا‌ی آماده داشته باشد. الان کلاب‌های ۱۵۰ گرمی نامی‌نو را که با گوشت مخلوط قرمز و مرغ و پنیر آماده شده، ۲۴ هزار و ۳۰۰ تومان می‌فروشند و خرید ساندویچ کلاب بوقلمون برند لندی که یکی از گران‌ترین انتخاب‌هاست، تقریبا ۳۵ هزار تومان تمام می‌شود.

پنج پیشنهاد ارزانقیمت

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید