بازی‌هایی که شما را در نقش یک عکاس قرار می‌دهند

بازی‌هایی که شما را در نقش یک عکاس قرار می‌دهند

به‌طور کلی بازی‌های عکاسی معمولاً دارای گیم پلی تخیلی هستند و روند داستانی هموار و ساده‌ای دارند. هدف اصلی این بازی‌ها ارائه یک تجربه آرام بخش و سرگرم کننده برای همه دوستداران بازی‌های ویدئویی است.

کد خبر : ۱۱۷۵۴۳
بازدید : ۱۹۳۶۳

بازی‌های عکاسی مجازی با فضای دلنشین و آرامش‌بخش‌شان می‌توانند پس از یک هفته سخت و پراسترس حس سکون و آرامش را به شما هدیه کنند. به لطف فضا‌های واقعیت مجازی و یا تخیلی طراحی شده در این بازی‌ها، شما می‌توانید در گوشه‌ای دنج از خانه خود مکان‌های خارق‌العاده دنیا را بگردید و همچنین سرزمین‌های به‌یاد ماندنی و زیبا را کاوش کنید.

این بازی‌ها نه‌تنها برای دوستداران عکاسی بلکه برای هر بازیکنی که از بازی‌های مفرح با تصاویری خیره کننده و داستان‌های سرگرم کننده لذت می‌برد، مناسب است.

شما در این بازی‌ها می‌توانید انتخاب کنید که در جهان‌های واقع‌گرایانه، مانند جنگل‌ها و یا شهر‌های شلوغ گم شوید و یا در جهان‌های کاملاً متفاوت و پر از موجودات شگفت‌انگیز و جادویی به جست‌وجو بپردازید.

به‌طور کلی بازی‌های عکاسی معمولاً دارای گیم پلی تخیلی هستند و روند داستانی هموار و ساده‌ای دارند. هدف اصلی این بازی‌ها ارائه یک تجربه آرام بخش و سرگرم کننده برای همه دوستداران بازی‌های ویدئویی است.

افریکا (Afrika) یک بازی به سبک ماجراجویی عکاسی است که مطمئناً تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای همه بازیکنان خود به ارمغان می‌آورد. این بازی شبیه‌سازی شده به لطف گرافیک زیبا و گیم‌پلی منحصر به‌فرد خود یکی از بهترین بازی‌ها برای دوستداران حیوانات و طبیعت محسوب می‌شود.

به لطف این بازی بازیکنان می‌توانند تبدیل به یک عکاس حیات وحش شوند و شگفتی‌های قاره آفریقا را کشف کنند. این بازی مناظر و حیات وحش فریبنده‌ای دارد و تصاویر به زیبایی و به طبیعی‌ترین شکل طراحی شده‌اند.

با اینکه گیم‌پلی آن نسبتاً آسان است، به دلیل تجربیات منحصربه‌فردی که ارائه می‌کند، هنوز یک بازی سرگرم‌کننده برای تمامی گیمر‌ها با تجربیات و سلیقه‌های متفاوت به‌شمار می‌آید. این بازی شبیه سازی عکاسی به شما احساس یک کاوشگر بودن را می‌دهد.

نسل اومورنگی (Umurangi) یک بازی شبیه‌سازی اول شخص است که یک انتخاب عالی برای آن دسته از بازیکنانی است که عاشق کاوش در شهر‌های بازی‌های ویدئویی و فانتزی هستند. این بازی عکاسی علمی-تخیلی در یک آینده پر جنب‌وجوش اتفاق می‌افتد. داستان جذاب این بازی درباره عکاسی تازه‌کار است که رویای تبدیل شدن به یک عکاس بزرگ را دارد. نسل اومورنگی با گیم‌پلی تخیلی و تصاویر خارق‌العاده‌ای که دارد موفق به کسب جایزه‌های بسیاری شده است.

در فضای جذاب این بازی بازیکنان باید عکس‌های خوب و زیادی بگیرند تا پیشرفت کنند. زیرا هر یک از عکس‌های آن‌ها در سیستم گیم‌پلی به‌شدت مورد قضاوت قرار می‌گیرند. به لطف سیستم جایزه و سایر چالش‌های سرگرم کننده، بازیکنان نه‌تن‌ها می‌توانند سرگرم شوند بلکه بیشتر در مورد عکاسی، ترکیب‌بندی رنگ‌ها و صحنه‌ها و حتی تئوری رنگ آموزش می‌بینند و حتی می‌توانند سبک شخصی خود را توسعه دهند.

بازی New Pokémon Snap یک عنوان عکاسی اول شخص است و یکی از سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های نینتندو سوئیچ برای انواع گیمرها، به‌خصوص طرفداران پوکمون، محسوب می‌شود. بازیکنان می‌توانند به گردش در جهان رنگارنگ پوکمون‌ها، در حالی که آن‌ها را در زیستگاه طبیعی خود تماشا می‌کنند بپردازند و عکس‌های جالبی از آن‌ها بگیرند.

در گیم‌پلی، بازیکنان باید در مورد انواع مختلف پوکمون‌هایی که در این جنگل‌های سرسبز و دیگر بخش‌های زیبای جزیره زندگی می‌کنند تحقیق کنند و به پروفسور میرور (Mirror) کمک کنند تا راز درخشش خاص این پوکمون‌ها را کشف کند.

فایرواچ (Firewatch) یک بازی عکاسی تمام‌عیار نیست، بلکه یک بازی معمایی ماجراجویی اول شخص به‌شمار می‌رود. با این همه عکاسی نقش بسیار مهمی در بازی ایفا می‌کند و گیم‌پلی آن را خاص‌تر می‌کند. بازیکنان کنترل شخصیتی به‌نام هنری را در دست خواهند داشت که یک مراقب آتش است و به تنهایی در جنگل وایومینگ (Wyoming) کار می‌کند.

هنری در طول گشت و‌گذار ماجراجویانه خود در جنگل، تنها می‌تواند چند عکس با یک دوربین یکبارمصرف بگیرد. این عکس‌ها آنقدر جذاب هستند که می‌توانید آن‌ها را ذخیره و چاپ کنید. ویژگی‌های خاص عکاسی، مناظر باشکوه و همچنین داستان معمایی و جذاب Firewatch این بازی را به یکی از ضروری‌ترین تجربیات برای دوستداران عکاسی تبدیل کرده است.

هیولا‌های جزیره ماراویلا (Beasts of Maravilla Island) یک بازی عکاسی ماجراجویی موفق از ناشرانی مستقل است. داستان این بازی در جنگل‌های فانتزی و جادویی اتفاق می‌افتد جایی که بازیکنان می‌توانند حین عکس گرفتن محیطی خیره‌کننده را کاوش کنند و پنجاه موجود و گیاه قابل توجه آن را کشف کنند.

این عنوان یکی از جادویی‌ترین بازی‌های عکاسی با موجودات ماوراء طبیعی است که برای گیمر‌های مشتاق یک انتخاب عالی محسوب می‌شود. در این گیم‌پلی بازیکنان نه تنها منطقه و ساکنان آن را کاوش می‌کنند، بلکه می‌توانند با نحوه تنظیم عکس‌ها و ساخت یک کتاب عکس، درباره عکاسی بیشتر بیاموزند و به عنوان یک بازی شبیه سازی عکاسی بسیار شما را سرگرم خواهد کرد.

ایست‌شید (Eastshade) محبوب‌ترین بازی شبیه‌سازی عکاسی ماجراجویی است که در آن بازیکنان می‌توانند تبدیل به یک نقاش شوند و دنیای رویا مانند و شگفت‌انگیزی را که آن‌ها را احاطه کرده است بر روی بوم نقاشی ثبت کنند. این بازی خیره‌کننده، به زیبایی زندگی واقعی را با تخیل ترکیب می‌کند و به بازیکنان اجازه می‌دهد جهانی چشم‌نواز را آزادانه کشف کنند.

بازیکنان می‌توانند اسرار را کشف کنند، نقاشی و عکاسی کنند و با موجودات جادویی که در این منطقه زندگی می‌کنند ارتباط برقرار کنند و در صورت نیاز به آن‌ها کمک کنند. این بازی صلح‌آمیز و سرشار از داستان‌های جذاب است که در آن اقدامات بازیکنان به شدت بر دنیای اطراف آن‌ها تأثیر می‌گذارد. به لطف گیم‌پلی خلاقانه و ساخت جهانی پیشگامانه، این بازی یک تجربه بسیار سرگرم‌کننده برای گیمر‌های معمولی و یا حرفه‌ای خواهد بود.

شرح عکس: با بازی «افریکا» فرصت سفر به حیات وحش آفریقا در اختیار شما قرار می‌گیرد.

منبع: روزنامه هفت صبح

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید