پسرعمویم را کشتم و جسد را دفن کردم

پسرعمویم را کشتم و جسد را دفن کردم

متهم ۳۴ ساله در بازجویی‌ها اعتراف کرد پسرعموی خود را به خاطر اختلافات شخصی به ضرب گلوله به قتل رسانده و پیکرش را هم در محور کرمانشاه - روانسر به خاک سپرده است.

کد خبر : ۱۱۷۵۷۳
بازدید : ۸۹۸۶

مردی جوان که پسرعموی خود را به دلیل اختلافات شخصی به قتل رسانده و جسدش را دفن کرده بود، بعد از دستگیری به جرمش اعتراف کرد. پس از اعلام گزارشی از سوی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ کرمانشا مبنی بر مفقود شدن جوانی ۲۸ ساله تحقیقات در این خصوص آغاز شد.

کارآگاهان پلیس آگاهی بعد از دریافت مشخصات جوان ناپدیدشده در گشت‌زنی‌های هدفمند خود موفق به شناسایی و کشف خودرو سمند او در حاشیه شهر کرمانشاه شدند ماموران در ادامه تحقیقات خود دریافتند جوان گمشدهبا پسرعموی خود اختلاف داشت و این شخص از زمان مفقود شدن جوان ۲۸ ساله متواری شده است.

ماموران آگاهی تمرکز خود را روی دستگیری پسرعموی فراری متمرکز کردند و توانستند با شناسایی مخفیگاه این مظنون، او را دستگیر کنند. متهم ۳۴ ساله در بازجویی‌ها اعتراف کرد پسرعموی خود را به خاطر اختلافات شخصی به ضرب گلوله به قتل رسانده و پیکرش را هم در محور کرمانشاه - روانسر به خاک سپرده است.

ماموران با دریافت این اطلاعات موفق به یافتن جسد مقتول و سپس اسلحه‌ای که قتل توسط آن صورت گرفته بود شدند و قاتل نیز پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

منبع: اعتماد آنلاین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید