انصراف دو نامزد دیگر به نفع ائتلاف اصولگرایان

ابراهیم کارخانه‌ای یکی از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: انصراف خود را از داوطلبی دهمین دوره مجلس اعلام می‌کنم.

کد خبر : ۱۱۷۶۴
بازدید : ۱۱۴۶
ابراهیم کارخانه‌ای یکی از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: انصراف خود را از داوطلبی دهمین دوره مجلس اعلام می‌کنم.

این نماینده مجلس در یادداشتی نوشت: حال، اکنون که شورای ائتلاف اصولگرایان تشخیص داده است که عزیزان دیگری برای ورود به مجلس شورای اسلامی از این حقیر سزاوارتر و اثرگذارتر هستند این‌جانب به‌منظور حفظ وحدت کلمه و رعایت مصالح ملی و پایبندی به میثاق‌نامه انصراف خود را از داوطلبی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران به وزارت کشور اعلام خواهم کرد.

قابل ذکر است که این‌جانب از یک سال پیش در تریبون رسمی نماز جمعه همدان اعلام کردم که در مجلس آینده کاندیدا نخواهم شد و بر همین اساس از همدان ثبت‌نام نکردم، لیکن با اصرار برخی از بزرگان و خانواده‌های معظم شهدا مبنی بر ضرورت حضور نیروهای آشنا با مسائل هسته‌ای از حوزه انتخابیه تهران ثبت‌نام کردم که با اعلام اسامی نهایی فهرست اصولگرایان تهران تکلیف از این حقیر ساقط شد.

وحید یامین‌پور کاندیدای انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی از استان قم نيز اظهار داشت: بنده به‌نفع ائتلاف اصول‌گرایان از کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم انصراف دادم. در بيانيه وي نيز آمده است: اکنون با لحاظ شرایط به وجود آمده و برای پرهیز از سوء استفاده بدخواهان و تقویت جبهه اصولگرایی، انصراف خود را از رقابت‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی اعلام می‌دارم.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید