دوربین جا ماند، مجری تلویزیون خنده‌اش گرفت

دوربین جا ماند، مجری تلویزیون خنده‌اش گرفت

شبکه ورزش شنبه‌شب بازی تیم‌های یوونتوس و اودینزه را در قالب برنامه لذت فوتبال روی آنتن فرستاد. بعد از پایان این بازی اتفاقی پشت دوربین افتاد که موجب خنده مجری برنامه، رسول مجیدی شد. بعد از بازی در حالی که دوربین وارد استودیو برنامه شده بود، مجیدی به شکل ایستاده در حال گفتن نکاتی درباره بازی بود، او به یکباره و در حالی که مشغول ارائه اطلاعات بود، خنده‌اش گرفت.

کد خبر : ۱۱۷۶۴۶
بازدید : ۲۶۵۰

اشتباه می‌زنی روز: اشتباه نماوا در بارگذاری سریال «کلاید‌سکوپ» | سریال کلایدسکوپ جدید‌ترین محصول نتفلیکس یک ویژگی منحصر به‌فرد دارد که این ویژگی نداشتن ترتیب قسمتی است. یعنی مخاطب می‌تواند از هر قسمتی که بخواهد سریال را شروع کند و براساس هر نظمی که دوست داشته باشد، تماشای آن را ادامه دهد.

از همین‌رو می‌بایست همه قسمت‌های سریال یک‌جا بارگذاری شوند. هر قسمت «کلایدسکوپ» به یک رنگ نامگذاری شده است. رنگ مشکی پیش‌درآمد سریال است که در واقع راهنمایی است برای مخاطب که بداند با چه اثری سرو‌کار دارد. پلتفرم نماوا به‌تازگی این سریال را در حالی بارگذاری کرده که هیچ توجهی به این ویژگی منحصر به‌فرد سریال نداشته است. در واقع این پلتفرم «کلایدسکوپ» را مانند یک سریال کلاسیک و به شکل قسمت قسمت به مخاطبانش عرضه کرده آن‌هم بدون بارگذاری اپیزود «مشکی».

بی‌خیال شوید روز: ایرادات بنی‌اسرائیلی و بی‌مزه سینماگاف از «جوکر» | «سینما گاف» یکی از میان‌برنامه‌های شبکه نمایش است که البته مدتی است به شکل تکراری پخش می‌شود. در این برنامه گاف‌هایی که در فیلم‌های مهم سینمای جهان داده شده با زبانی طنز بررسی می‌شوند. در برنامه‌ای که شامگاه شنبه هفدهم دی‌ماه روی آنتن شبکه نمایش رفت، فیلم جوکر ساخته تاد فلیپس سوژه شده بود. ابتدا فیلم معرفی و افتخاراتش مرور شد و در ادامه گاف‌هایش مورد بررسی قرار گرفت.

گاف‌هایی که سازندگان برنامه از فیلم گرفته بودند، به اندازه‌ای پیش‌پا افتاده بود که مخاطب حس می‌کرد آن‌ها خودشان را بیشتر دست انداخته‌اند تا فیلم را. مثلا در یکی از سکانس‌های فیلم که در واگن مترو اتفاق می‌افتد، در پلانی ته‌سیگاری کف سالن واگن افتاد، در پلان بعدی این ته‌سیگار دیده نمی‌شود. نبود این ته سیگار در این دو پلان به‌عنوان یکی از گاف‌های فیلم «جوکر» معرفی شده بود.

اتفاق روز: دوربین جا ماند، مجری خنده‌اش گرفت | شبکه ورزش شنبه‌شب بازی تیم‌های یوونتوس و اودینزه را در قالب برنامه لذت فوتبال روی آنتن فرستاد. بعد از پایان این بازی اتفاقی پشت دوربین افتاد که موجب خنده مجری برنامه، رسول مجیدی شد. بعد از بازی در حالی که دوربین وارد استودیو برنامه شده بود، مجیدی به شکل ایستاده در حال گفتن نکاتی درباره بازی بود، او به یکباره و در حالی که مشغول ارائه اطلاعات بود، خنده‌اش گرفت.

برای چند لحظه‌ای مکث کرد و دوباره صحبت‌هایش را ادامه داد، اما باز دوباره نتوانست جلوی خنده‌اش را بگیرد. وقتی او متوجه شد که نمی‌تواند خنده‌اش را کنترل کند، حرف‌هایش را قطع کرد و خیلی صادقانه دلیل خنده‌اش را به مخاطب توضیح داد. طبق توضیح مجیدی قرار بر این بوده که دوربین به محض اینکه او شروع به حرف زدن می‌کند حرکت کند، اما چرخ‌هایش گیر می‌کند و همین موجب خنده‌اش می‌شود.

منبع: روزنامه هفت صبح

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید