(ویدئو) وقتی میمون گیبون یک جوجه تیغی را عصبانی می‌کند!

(ویدئو) وقتی میمون گیبون یک جوجه تیغی را عصبانی می‌کند!

یک میمون گیبون با تحریک عمدی یک جوجه تیغی کاری کرد که این حیوان او را تعقیب کند.

کد خبر : ۱۱۷۷۳۲
بازدید : ۵۴۱۵۶

این ویدئوی جالب برخورد خنده دار میمون و جوجه تیغی را نشان می‌دهد.

در این ویدئو، میمون را می‌بینیم که ابتدا با احتیاط به جوجه تیغی نزدیک می‌شود و با دقت تمام حرکات آن را زیر نظر دارد. البته میمون‌ها باهوش هستند، و این یکی می‌داند که نباید به جوجه تیغی دست بزند، اما کنجکاوی بیش از حدی است که نمی‌توان آن را مهار کرد، و این کار را انجام می‌دهد!

اگرچه میمون در ابتدا در رویکرد خود آزمایشی بود، اما به سرعت به شدت متحرک شد، زیرا او درگیر رفتاری بازیگوش و متلک مانند با جوجه تیغی بزرگ شد. پس از چند ضربه زدن، جوجه تیغی وارد واکنش نشان می‌دهد و میمون را تعقیب می‌کند! با دست‌های بلندش که در هوا تکان می‌دهند، میمون شاخه‌ای نازک را گرفته و به بالای درخت می‌رود.

این سوال پیش می‌آید که آیا میمون و جوجه تیغی با هم دوست هستند و در حال بازی با هم بودند؟ شاید جوجه تیغی از اذیت شدن عصبانی شده، یا شاید به همان اندازه مشتاق بازی با میمون بود که در واقع بیشتر از آنچه تصور می‌کنید محتمل است.

بازی برای حیوانات فقط برای سرگرمی نیست، ضروری است! در واقع، بازی برای حیوانات، چه در یک گونه واحد و چه حتی بین گونه‌های مختلف، بسیار مهم است. بازی به حیوانات کمک می‌کند تا پیوند‌های اجتماعی ایجاد و تقویت کنند، مهارت‌های بقا را تمرین کنند، توانایی‌های شناختی را توسعه دهند و بهزیستی روانشناختی کلی را افزایش دهند. از طریق بازی، حیوانات می‌توانند چابکی و هماهنگی خود را با تعقیب یکدیگر یا مهارت‌های شکار خود با طعمه تقویت کنند.

بازی همچنین یک خروجی بسیار مورد نیاز را برای کاهش استرس فراهم می‌کند و به حیوانات اجازه می‌دهد از فشار‌های زندگی روزمره فرار کنند. خواه توله شیری باشد که با دیگر اعضای گله شیر گلاویز شده یا حتی میمونی که با یک جوجه تیغی بازی می‌کند. همه موجودات کوچک و بزرگ زمانی زنده می‌شوند که در زمان‌های بازی لذت ببرند!

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید