(عکس) خنده به اردوی آبی‌ها بازگشت!

(عکس) خنده به اردوی آبی‌ها بازگشت!

استقلال در ادامه برای جبران امتیازات از دست رفته باید یک تیم مبارز و از همه مهمتر شادمان باشد و از تصاویر تمرینات استقلال پیداست، ریکاردو ساپینتو در تلاش است روحیه را به اردوی تیمش برگرداند.

کد خبر : ۱۱۷۷۹۴
بازدید : ۳۷۷

همه اذعان دارند، استقلال تا پیش از تعطیلات جام جهانی بهترین تیم در ایجاد موقعیت بود و شانس زیادی داشت که دور رفت را با قهرمانی نیم فصل تمام کند، اما تغییر و تحولات مدیریتی، هم چنین مشکلات مالی و در ادامه مصدومیت‌های پی در پی بازیکنان موجب شد تا استقلال بعد از تعطیلات جام جهانی ارایه گر بازی‌های خوبی در برابر حریفان نباشد. حتی در روزی که استقلال، صنعت نفت را شکست داد، تیم برتر میدان نبود.

این موجب انتقاد تماشاگران از عملکرد آبی پوشان شد و حتی اتهاماتی هم از سوی تماشاگران تیفوسی به آن‌ها زده شد، اما واقعیت این است که فوتبال ادامه دارد و استقلال باید برای ادامه مبارزه خود را آماده کند. استقلال جام حذفی را پیش رو دارد و در ادامه نیم فصل فرصت دارد که اختلاف ۵ امتیازی با پرسپولیس را جبران و هم چنان برای قهرمانی در لیگ برتر بجنگد. باشگاه استقلال هم سعی کرد، با حمایت از ساپینتو آرامش را به اردوی تیم بیاورد و حالا شاهد هستیم، بعد از حمایت همه جانبه اعضای هیات مدیره از سرمربی، خنده به اردوی آبی برگشته است.

اردوی آبی‌ها

استقلال در ادامه برای جبران امتیازات از دست رفته باید یک تیم مبارز و از همه مهمتر شادمان باشد و از تصاویر تمرینات استقلال پیداست، ریکاردو ساپینتو در تلاش است روحیه را به اردوی تیمش برگرداند. باشگاه به موقع متوجه شد، در این شرایط بحرانی تیم نیاز به حمایت دارد و ریکاردو ساپینتو هم به انتقاد از شاگردانش پایان داده و تلاش می‌کند تیمش را به روز‌های خوب برگرداند. به نظر می‌رسد بازی پنج شنبه با تراکتور یک شروع دوباره برای آبی‌ها خواهد بود.

اردوی استقلال

منبع: ورزش سه

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید