(عکس) جنجال مربی سجاد غریبی هالک ایرانی، با کمربند قهرمانی بوکس

(عکس) جنجال مربی سجاد غریبی هالک ایرانی، با کمربند قهرمانی بوکس

حمزه مرادیان، مربی سجاد غریبی حالا هم تصویری قدیمی از کمربند‌های قهرمانی اش در رقابت‌های مختلف بوکس منتشر کرده است. تصویری که باز هم ثمره‌ای جز انتقاد و حمله کاربران به دنبال نداشته است.

کد خبر : ۱۱۷۸۸۰
بازدید : ۵۵۸۶

فرادید | شاید کمتر کسی حمزه مرادیان را تا پیش از مسابقه جنجالی سجاد غریبی مشهور به هالک ایرانی مقابل گوریل قزاقستانی می‌شناخت. اما پس از انتشار ویدئو‌های مسابقه هالک قلابی، حمزه مرادیان هم دیده شد و توجه گروهی از کاربران به مربی او جلب شد. رزمی کاری که چند عنوان آسیایی در ورزش‌های رزمی دارد.

به گزارش فرادید، او به واسطه بلوای سجاد غریبی در دبی، حالا بیش از ۸۴ هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد و هر چند وقت یک بار ویدئویی از مسابقات و قهرمانی هایش به نمایش می‌گذارد؛ تا شاید نظر کاربران را تغییر دهد. اما باز هم از سوی گروهی مورد انتقاد قرار می‌گیرد.

آن‌ها همچنان به خاطر پذیرفتن مربیگری سجاد غریبی و شکست مضحک او، حمزه مرادیان را مورد طعنه و کنایه قرار می‌دهند و گروهی او را به تلاش برای دیده شدن متهم می‌کنند.

این در حالی است که این رزمی کار پس از شکست سجاد غریبی گفته بود که فرصت کمی برای آموزش سجاد غریبی داشته و قصدش دیده شدن نبوده است.

او حالا هم تصویری قدیمی از کمربند‌های قهرمانی اش در رقابت‌های مختلف بوکس منتشر کرده است. تصویری که باز هم ثمره‌ای جز انتقاد و حمله کاربران به دنبال نداشته است.

(عکس) جنجال مربی سجاد غریبی هالک ایرانی، با کمربند قهرمانی بوکس

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید