جزئیات قطع گاز غیر منتظره استخر‌ها در استان قم

جزئیات قطع گاز غیر منتظره استخر‌ها در استان قم

در پی برودت هوا و شکسته شدن رکورد مصرف گاز طبیعی در کشور، شرکت گاز قم برای جلوگیری از اُفت فشار شبکه خانگی، ناچار شده‌است تا گازرسانی به برخی صنایع و بخش‌های عمومی پرمصرف استان را محدود کند.

کد خبر : ۱۱۸۱۲۱
بازدید : ۴۱۵۷۷

روابط عمومی شرکت گاز قم اعلام کرد:‌گاز تمامی استخر‌های این استان برای جلوگیری از افت فشار به طور موقت قطع شد.

در اطلاعیه این روابط عمومی آمده‌است: در پی برودت هوا و شکسته شدن رکورد مصرف گاز طبیعی در کشور، شرکت گاز قم برای جلوگیری از اُفت فشار شبکه خانگی، ناچار شده‌است تا گازرسانی به برخی صنایع و بخش‌های عمومی پرمصرف استان را محدود کند.

اطلاعیه حاکیست:استخر‌ها نیز با توجه به مصرف بالای گاز، یکی از مکان‌هایی هستند که بر اساس ابلاغیه شرکت ملی گاز به منظور کاهش مصرف انرژی، گازرسانی به آن‌ها می‌بایست به طور «موقت» محدود شود.

در بخش دیگری از این اطلاعیه انتشار خبری مبنی بر تبعیض در قطع گاز استخر‌ها را مورد اشاره قرار داد و ضمن تکذیب آن، آورده است: گاز تمامی استخر‌های شهر قم به جز دو مورد قطع شده‌است که عدم قطع آن دو مورد نیز به دلیل جلوگیری و استنکاف مدیران این مجموعه‌ها از تمکین به قانون و قطع انشعاب گاز مجموعه‌های آن‌ها بوده‌است.

اطلاعیه حاکیست: قطع گاز این دو مجموعه نیز با هماهنگی حراست شرکت گاز و نیروی انتظامی انجام شده و به زودی انشعاب گاز این استخر‌ها نیز محدود می‌شود.

۳۱ استخر در قم فعال است.

منبع: ایرنا

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید