(ویدئو) کفتارها یک پلنگ پیر را بی رحمانه زجرکُش کردند

(ویدئو) کفتارها یک پلنگ پیر را بی رحمانه زجرکُش کردند

من وحشت کردم، نمی‌توانستم جلوی اشکم را بگیرم. داشتم نگاه می‌کردم که چگونه کفتار‌ها برای گاز گرفتن پلنگ تلاش می‌کنند. حملات آن‌ها بی امان بود.

کد خبر : ۱۱۸۱۹۲
بازدید : ۸۹۱۵۸

فرادید | این پلنگ مجروح از بخت بدش بود که گله‌ای از کفتار‌ها سر راه او قرار گرفتند و کفتار‌ها که ذاتاً فرصت طلب بودند، از هیچ تلاشی برای حمله به پلنگ دریغ نکردند.

به گزارش فرادید؛ فرانسی بویسن که این فیلم را در پارک ملی کروگر ثبت کرده می‌گوید: تمام روز در پارک بودیم و در حال رانندگی در اطراف بودیم. تقریباً در ساعت ۱۵:۳۰ به طور اتفاقی با این صحنه روبرو شدیم. متوجه شدم پلنگ بسیار لاغر و زخمی است که توسط چند کفتار محاصره شده و مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

می‌توانستم ببینم که پلنگ در مضیقه و دردسر بزرگی است. این مشاهده برای من بسیار نادر بود، زیرا ما ۱۱ سال است که در کروگر بوده‌ایم و حداقل هفته‌ای یک بار در پارک هستیم و هرگز مشابه آن را ندیده‌ایم.

من وحشت کردم، زیرا این بسیار آزاردهنده و بی رحمانه بود. نمی‌توانستم جلوی اشکم را بگیرم، با این حال، می‌دانم که این روش طبیعت است. داشتم نگاه می‌کردم که چگونه کفتار‌ها برای گاز گرفتن پلنگ تلاش می‌کنند. حملات آن‌ها بی امان بود.

کفتار‌ها در نهایت کمی عقب نشینی کردند و سپس پلنگ که به شدت مجروح شده بود تلاش کرد تا به داخل یک نهر سرپوشیده رفت.

کفتار‌ها نیز به دنبال پلنگ رفتند و ما صدای آن‌ها را می‌شنیدیم، اما دیگر چیزی نمی‌دیدیم. من از سرنوشت این پلنگ مطمئن نیستم، اما با تحلیل شرایط فقط می‌توان تصور کرد که او جان باخته است.

همیشه عظمت محیطی که در آن هستید را در نظر بگیرید، مهم نیست که تحمل آن‌ها چقدر سخت است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید