(ویدئو) «جوخه اژدها» ویژه زنان سایز بزرگ

(ویدئو) «جوخه اژدها» ویژه زنان سایز بزرگ

۴۳ عضو تیم اژد‌ها در حدود ۲۰۰۰ رویداد از جمله مهمانی‌های خانگی، مراسم تشییع جنازه، گردهمایی‌های سیاسی و باشگاه‌های شبانه به برقراری امنیت پرداخته‌اند.

کد خبر : ۱۱۸۲۵۸
بازدید : ۸۳۲

امم توماس با سایز بدنی بزرگ برای سال‌ها با اظهارات بدی از همکلاسی‌های لاغرترش در جنوب نیجریه مواجه می‌شد که اعتماد به نفس او را از بین برد. از آنجایی که تمسخر سال‌های نوجوانی او را مخدوش کرد، او از رویا‌هایی مانند شرکت در یک مسابقه زیبایی محلی دست کشید.

سپس او جایگاهی را پیدا کرد که برای آنچه توماس اکنون با افتخار توصیف می‌کند به عنوان تیپ بدنی با سایز بزرگ او ارزش قائل است: «جوخه اژدها» متشکل از تیمی از زنان.

وی گفت: من عاشق کاری هستم که اژدها‌ها در فیلم‌ها انجام می‌دهند. آن‌ها همچنین نماد قدرت و حفاظت هستند.

جوخه اژد‌ها که در سال ۲۰۱۸ تأسیس شد، فقط زنان با وزن و شکل خاصی را استخدام می‌کند و فضای امنی را برای زنان سایز بزرگ ایجاد می‌کند تا در زمینه‌ای که به طور سنتی تحت سلطه مردان است، برتری پیدا کنند.

توماس توضیح داد: تیم من تماماً در مورد خانم‌های سایز بزرگ است. اگر بدن شما سایز بزرگ است، برای من جالب است، قبل از اینکه اکنون در مورد علاقه و سایر شرایط شما صحبت کنم.

۴۳ عضو تیم اژد‌ها در حدود ۲۰۰۰ رویداد از جمله مهمانی‌های خانگی، مراسم تشییع جنازه، گردهمایی‌های سیاسی و باشگاه‌های شبانه به برقراری امنیت پرداخته‌اند.

پیس ویگوروس ۲۳ ساله، جوانترین عضو گروه گفت: مردم انتظار دارند که ما در آشپزخانه باشیم یا احتمالاً در حال انجام گریم و سایر نقش‌های زنانه باشیم، اما پیوستن به این تیم واقعاً من را روشن کرده است.

این زنان علاوه بر بیسیم واکی تاکی، چکمه‌ها و عینک‌های تیره، این دستگاه اسپری فلفل نیز به همراه دارند.

توماس گفت، خطر آزار و اذیت در کار همیشه چیزی است که ما در ذهن داریم. ما همیشه خود را برای آن و مردانی که ما را از بالا نگاه می‌کنند آماده می‌کنیم.

اعتماد به نفس زندگی اجتماعی و خانوادگی توماس را در شهر اویو، جایی که این زن ۳۷ ساله با دو فرزندش زندگی می‌کند، متحول کرده است. او دیگر خود را درونگرا نمی‌داند یا از رویداد‌ها طفره می‌رود. جوخه اژد‌ها او را به دفاع از حقوق دختران و زنان سوق داده است.

خشونت جنسیتی در نیجریه که یکی از بالاترین نرخ‌های تجاوز جنسی در جهان را دارد، شایع است. گروه‌های جهادی در شمال به ربودن دختران و زنان و قاچاق آن‌ها برای کار‌های جنسی و کار اجباری شهرت دارند.

از نظر توماس، تغییر با شکستن سد برای نشان دادن آنچه زنان برای همه بخش‌های جامعه به ارمغان می‌آورد، به وجود می‌آید.

وی گفت: زنان گروه اژد‌ها در مواجه با مشکلات راهی برای از بین بردن خطر دارند، به گونه‌ای که اکثر مردان برای آن صبر ندارند. من دلیلی نمی‌بینم که چرا به زنان (نباید) فرصت داده شود.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید