احتمال قطع گاز ۴ شهرستان مازندران

احتمال قطع گاز ۴ شهرستان مازندران

مدیر عامل شرکت گاز مازندران ادامه داد: برای جلوگیری قطع احتمال گاز مشترکان خانگی در سه روز آینده گاز مصرفی جایگاه‌های سی ان جی بخش ادارات و واحد‌های سورتینگ قطع شده است.

کد خبر : ۱۱۸۳۳۰
بازدید : ۳۵۰۵

مدیر عامل شرکت گاز مازندران گفت: احتمالاً گاز مشترکان خانگی چهار شهرستان استان در صورت تداوم افزایشی مصرف قطع می‌شود.

به گزارش صداوسیما، مدیر عامل شرکت گاز مازندران گفت: احتمال قطع گاز مشترکان خانگی در صورت تداوم افزایشی مصرف این انرژی در شهرستان‌های بهشهر، گلوگاه، بابل و آمل وجود دارد. قاسم مایلی رستمی با اشاره به اینکه شاهد اُفت ورود فشار گاز به استان هستیم افزود: متاسفانه فشار ورودی گاز استان از هزار پوند به ۱۴۰ پوند رسیده است، یعنی هشت تا ۹ برابر کاهش فشار ورودی گاز را در استان شاهد هستیم.

او گفت: با توجه به برودت هوا مصرف متوسط گاز خانگی استان از ۳۳ تا ۳۵ میلیون متر مکعب به ۴۰ میلیون متر مکعب رسید، و این خطر اُفت و قطعی گاز خانگی را چندین برابر بیشتر کرده است. مدیر عامل شرکت گاز مازندران ادامه داد: برای جلوگیری قطع احتمال گاز مشترکان خانگی در سه روز آینده گاز مصرفی جایگاه‌های سی ان جی بخش ادارات و واحد‌های سورتینگ قطع شده است.

مایلی رستمی از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از افت فشار گاز و قطع آن به ویژه در مناطق دوردست کوهپایه‌ای و سردسیر، در مصرف گاز صرفه جویی کنند. او با تأکید بر لزوم تنظیم وسایل گرمایشی در دمای مناسب از مشترکان خواسته شد، از گرم کردن محیط‌های بلا استفاده پرهیز و دمای منزل را بین ۱۸ تا ۲۲ درجه حفظ کنند تا بخش‌های نیروگاهی، تولیدی و صنعتی با جریانی ایمن و پایدار، سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید