(عکس) تنها لامبورگینی اوروس دو در جهان؛ تیونینگ خارق‌العاده منصوری!

(عکس) تنها لامبورگینی اوروس دو در جهان؛ تیونینگ خارق‌العاده منصوری!

با‌این‌حال هشت نمونه خاص از لامبورگینی اوروس منصوری، با پکیج Ventus Coupe Evo C عرضه می‌شوند. این پکیج شامل تغییرات ظاهری مختلفی می‌شود که یکی از این تغییرات کاهش تعداد در‌های خودرو است.

کد خبر : ۱۱۸۳۳۹
بازدید : ۸۵۹۵

منصوری همواره در تیونینگ‌های خود بسیار خلاق عمل می‌کند و از‌این‌رو هنگام یافتن مشتری برای محصولات خود با مشکل مواجه نمی‌شود. جدیدترین محصول این شرکت، لامبورگینی اوروس کوپه ونتوس C است که از یک شاسی‌بلند چهار در به یک خودروی اسپرت دو در با ۹۰۰ اسب بخار قدرت تبدیل شده است!

منصوری در اصلاح و بهینه‌سازی لامبورگینی اوروس تخصص زیادی دارد و تاکنون مدل‌های متنوعی از این خودرو را به بازار عرضه کرده است. با‌این‌حال هشت نمونه خاص از لامبورگینی اوروس منصوری، با پکیج Ventus Coupe Evo C عرضه می‌شوند. این پکیج شامل تغییرات ظاهری مختلفی می‌شود که یکی از این تغییرات کاهش تعداد در‌های خودرو است.

علاوه بر در‌های جدید، پکیج Ventus Coupe Evo C شامل سپر و جلوپنجره جدیدی می‌شود که از جلوپنجره اصلی لامبورگینی اوروس استاندارد پیچیده‌تر است. صفحات افقی و مورب جدیدی برای این قسمت در نظر گرفته شده‌اند و علاوه‌برآن، تعداد لامپ‌های LED در نمای جلو افزایش یافته است.

لامبورگینی اوروس دو

بااین‌حال بیشترین تغییرات در نمای جانبی لامبورگینی اوروس کوپه ونتوس C حاصل شده‌اند. طراحی گلگیر‌ها تغییر کرده است و رینگ‌های جدیدی برای خودرو مورد استفاده قرار گرفته‌اند. همچنین رکاب خودرو نیز طرح تازه‌ای دارد. درنهایت در‌های بزرگ قسمت جانبی قابل‌مشاهده هستند که این خودرو را در قالب یک کوپه دو در به نمایش می‌گذارند. منصوری به‌جای در‌های عقب، ورودی‌های بزرگ هوا قرار داده است.

تغییرات عمده لامبورگینی اوروس کوپه ونتوس C

برای تغییر فرم در‌ها در لامبورگینی اوروس کوپه ونتوس C، منصوری ستون B خودرو را ۲۰۰ میلی‌متر به عقب حرکت داده است؛ بنابراین در‌های جلو از حد معمول بزرگ‌تر شده‌اند. مشخص نیست که چه کسی تمایل به خرید لامبورگینی اوروس دو در خواهد داشت، با‌این‌حال در اختیار گرفتن این خودرو موجب نگاه خاص سایرین به مالک آن خواهد بود.

لامبورگینی اوروس دو

تغییرات لامبورگینی اوروس منصوری در قسمت عقب نیز ادامه پیدا می‌کنند. در این بخش یک اسپویلر، بال عقب و یک دیفیوزر به خودرو اضافه شده‌اند و اگزوز‌ها نیز طرح جدیدی دارند. درنهایت تغییرات منصوری روی لامبورگینی اوروس منصوری با بهبود‌های فنی کامل می‌شود. موتور V۸ چهار لیتری توربو دوقلو اوروس اکنون ۹۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۱۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. شتاب صفر تا صد لامبورگینی اوروس منصوری معادل ۲.۹ ثانیه است و حداکثر سرعت آن نیز ۳۲۳ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

منبع: دیجیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید