زمان واریز مرحله دوم سود سهام عدالت ۱۴۰۱

زمان واریز مرحله دوم سود سهام عدالت ۱۴۰۱

درست در روزی که سود مرحله اول سهام عدالت واریز شد، وزیر اقتصاد اعلام کرد که زمان واریز مرحله دوم سهام عدالت سال ۱۴۰۱ پایان سال یا ابتدای سال ۱۴۰۲ خواهد بود.

کد خبر : ۱۱۸۴۱۷
بازدید : ۱۲۹۶۶۹

فرادید| سازمان بورس ۲۶ روز قبل مرحله اول سود سال مالی ۱۴۰۰ را به حساب سهامداران واریز کرد. در این مرحله برای دارندگان برگه سهام عدالت ۴۵۲ هزار تومانی مبلغ ۵۱۰ هزار تومان، برای دارندگان برگه ۴۹۲ هزار تومانی مبلغ ۵۵۵ هزار تومان، برای دارندگان برگه ۵۳۲ هزار تومانی نیز ۶۰۰ هزار تومان سود واریز شد. برای دارندگان برگه سهام عدالت یک میلیون تومان نیز مبلغ سود به یک میلیون و ۱۲۸ هزار تومان رسید.

به گزارش فرادید، در مورد میزان سود واریزی مرحله دوم هنوز عدد دقیقی اعلام نشده است. اما مسئولان سازمان بورس می‌گویند که سود مرحله دوم نیز احتمالا به اندازه مرحله اول باشد. در چنین شرایطی باید منتظر واریز ۵۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان دیگر به حساب سهامداران باشیم.

در مجموع نیز سود واریزی دو مرحله به یک میلیون و ۲۰ هزار تومان تا دو میلیون و ۲۵۶ هزار تومان می‌رسد.

زمان واریز مرحله دوم سهام عدالت ۱۴۰۱

درست در روزی که سود مرحله اول سهام عدالت واریز شد، وزیر اقتصاد اعلام کرد که زمان واریز مرحله دوم سهام عدالت سال ۱۴۰۱ پایان سال یا ابتدای سال ۱۴۰۲ خواهد بود. روز گذشته نیز اکبر حیدری، سخنگوی کانون سهامداران عدالت این وعده خاندوزی را تایید کرد و گفت که مراحل وصول و تجمیع آن در حال انجام است و بنا به اعلام مسئولان امر یا اواخر امسال یا حداکثر اوایل سال آینده این مبلغ تعیین تکلیف و پرداخت می‌شود.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید