تست هوش تصویری؛ سه اشتباه تصویر را در ۲۰ ثانیه پیدا کنید

تست هوش تصویری؛ سه اشتباه تصویر را در ۲۰ ثانیه پیدا کنید

در این معمای تصویری شما یک خیابان معمولی را مشاهده می‌کنید، اما در این خیابان سه اشتباه وجود دارد که شما باید آن‌ها را پیدا کنید. البته فراموش نکنید این سه اشتباه را باید در عرض ۲۰ ثانیه پیدا کنید تا بتوانید لقب یک فرد تیزبین را برای خود در نظر بگیرید.

کد خبر : ۱۱۸۴۶۰
بازدید : ۸۲۲۱

معما‌های تصویری یکی از جذاب‌ترین تست‌های هوش محسوب می‌شوند که هم تیزبینی و هم هوش شما را با هم درگیر می‌کند. از جمله معما‌های تصویری مشهور، معما‌هایی است که شما باید اشتباهاتی را که در تصویر وجود دارد تشخیص دهید.

این اشتباهات در نگاه اول از دید ما پنهان هستند، اما افرادی که تیزبین هستند می‌توانند به سادگی آن‌ها را تشخیص دهند.پس با دقت به تصویر زیر نگاه کنید و تلاش کنید در عرض ۲۰ ثانیه سه اشتباه آن را پیدا کنید.

تست هوش تصویری؛ سه اشتباه تصویر را در ۲۰ ثانیه پیدا کنید .

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ معمای تصویری

اگر هنوز نتوانسته اید اشتباهات تصویر را پیدا کنید نگران نشوید، ما پاسخ این معما را در تصویر زیر برای شما مشخص کرده ایم. برای مهارت پیدا کردن در این نوع معما‌ها می‌توانید از طریق همین وب سایت خود را با معما‌های تصویری جدید به چالش بکشید.

تست هوش تصویری؛ سه اشتباه تصویر را در ۲۰ ثانیه پیدا کنید

در تصویر بالا مشخص است که اتوبوس در ندارد، چراغ راهنمایی فاقد رنگ قرمز است و تاریخ تابلو عدد ۳۲ ماه دسامبر را نشان می‌دهد که چنین تعداد روز در یک ماه وجود ندارد.

منبع: راهنماتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید