(عکس+ ویدئو) ماجرای واکنش جنجالی کاسیو و رنو به آهنگ جدید شکیرا!

(عکس+ ویدئو) ماجرای واکنش جنجالی کاسیو و رنو به آهنگ جدید شکیرا!

حساب توییتری رنو اسپانیا، با الهام از این بخش‌های آهنگ جدید شکیرا، در توییتر خود نوشت: «برای پسر‌ها و دخترانی مثل شما. صدا را زیاد کنید!» این شرکت با استفاده از هشتگ‌هایی از جمله #جوان و #چابک، تصویری از یک توینگو قرمز با شماره ۲۲ روی درب راننده را در کنار این متن منتشر کرد.

کد خبر : ۱۱۸۴۷۱
بازدید : ۱۷۶۳۱

شکیرا و جرارد پیکه، چندین ماه است که جدایی خود را اعلام کرده اند و حواشی این جدایی، از رابطه ۱۲ ساله این خواننده کلمبیایی و مدافع اسپانیایی بیشتر بوده است. پس از حواشی مربوط به خیانت پیکه با دختری به نام کلارا چیا مارتی که دلیل جدایی این زوج بود، تا دادگاه مربوط به حضانت فرزندان، به نظر می‌رسید که همه چیز رفته رفته به شرایط عادی باز گشته است؛ اما انتشار آهنگ جدید شکیرا، بار دیگر حواشی تازه‌ای به بار آورد.

آهنگ جدید شکیرا و Bizarrap آرژانتینی، از زمان انتشارش در هفته گذشته، در رسانه‌های اجتماعی پرطرفدار بوده است، اما دو کمپانی که نامشان در این آهنگ ذکر شده است، واکنش‌های جالبی نشان دادند.

این خواننده در بخشی از ترانه خود می‌گوید: «تو فِراری را با رنو تویینگو عوض کردی - به خاطر کاسیو، قید رولکس را زدی.» شکیرا در بخش دیگری از این آهنگ به سن «کلارا چیا مارتی» طعنه زد و گفت: «من اندازه دو تا ۲۲ ساله ارزش دارم.»

شرکت کاسیو در حساب تأیید شده خود نوشت: «امروز ما چندین نوتیفیکیشن برای ذکر نام کاسیو در یک آهنگ دریافت کردیم. ساعت‌ها و صفحه‌کلید‌ها و ماشین‌حساب‌های کاسیو مادام‌العمر هستند» این حساب، با هشتگ #سخت‌تر، #بهتر، #سریع‌تر، #قوی‌تر، توییت خود را منتشر کرد.

توئیت کاسیو

در یک حساب توییتر دیگر کاسیو که تایید نشده است متعلق به شرکت کاسیو باشد نیز، توییت دیگری با این مضمون نوشته شده است: «شکیرا ممکن است ما رولکس نباشیم، اما مشتریان ما، وفادار هستند برای دفاع از ساعت‌هایمان باید بگوییم که عمر باتری آن‌ها بیشتر از رابطه تو با پیکه است!»

جرارد پیکه، مدافع سابق بارسلونا رئیس یک تورنمنت معروف به لیگ پادشاه است که توسط استریمر‌های معروف اسپانیایی و آمریکای لاتین برگزار می‌شود، ابتدا در خصوص قرارداد همکاری کاسیو با تورنمنتی که او مدیریت آن را برعهده دارد گفت: «کاسیو برای ما ساعت مچی فرستاده است. ما با کاسیو به توافق اسپانسری رسیدیم، لیگ پادشاهی با کاسیو معامله کرد.» پیکه سپس اضافه کرد: «این ساعت یک عمر دوام خواهد آورد».

همه حاضران که متوجه طعنه او شدند به شدت می‌خندیدند و آگوئرو که به صورت مستقیم در صفحه نمایش پشت سر به عنوان مهمان حضور داشت مدام نام کسیو رو تکرار می‌کرد. سپس پیکه به تمام افراد حاضر در این برنامه یک ساعت کاسیو داد که ادعا می‌کرد اهدایی این برند ساعت معروف است.

در بخشی از این آهنگ شکیرا می‌گوید: «گرگی مثل من برای پسر‌هایی مثل تو نیست» و همچنین اشاره‌ای به نام معشوقه پیکه، «کلارا» می‌کند: «او اسم یک انسان خوب را دارد؛ روشن است که آنطور که به نظر می‌رسد نیست.» (کلارا در اسپانیایی به معنی روشن است.)

حساب توییتری رنو اسپانیا، با الهام از این بخش‌های آهنگ جدید شکیرا، در توییتر خود نوشت: «برای پسر‌ها و دخترانی مثل شما. صدا را زیاد کنید!» این شرکت با استفاده از هشتگ‌هایی از جمله #جوان و #چابک، تصویری از یک توینگو قرمز با شماره ۲۲ روی درب راننده را در کنار این متن منتشر کرد. این عدد به قسمتی از این آهنگ اشاره دارد که می‌گوید «من ارزش دو تا، ۲۲ ساله را دارم»؛ سنی که کلارا چیا در زمان شروع رابطه او و پیکه، داشته است.

توئیت رنو

این آهنگ سر و صدای زیادی به پا کرده است و در حال حاضر پس از انتشار، بیش از ۲۶ میلیون بار در یوتیوب پخش شده است. کلارا چیا نیز، از طریق استوری‌های اینستاگرام به این آهنگ واکنش نشان داد و با انتشار یک ایموجی که خمیازه می‌کشد، ظاهرا اشاره داشته که این موضوع او را خسته کرده است؛ او بعدتر این استوری را حذف کرد.

این واکنش در حساب‌های دیگری نیز تکرار شد که در آن‌ها ظاهراً کلارا در حال رقصیدن با این آهنگ است، اگرچه آهنگی شنیده نمی‌شود و ظاهرا کلارا این کار را برای تمسخر حرکات شکیرا در ویدیو منتشر شده در یوتیوب، انجام می‌دهد.

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید